//
کدخبر: ۵۸۱۴۹ //

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نمایشگاه مطبوعات : الگوی کشت تغییر کند

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور این روزها میزبان مسئولان و علاقمندان مطبوعات است امروز نیز محمدباقر نوبخت میهمان اهالی مطبوعات بود و در نشست خبری حاشیه نمایشگاه به پرسش های خبرنگاران پاسخ گفت.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نمایشگاه مطبوعات : الگوی کشت تغییر کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سخنگوی دولت روحانی با تاکید بر حمایت دولت از اهالی رسانه گفت: سال گذشته قول دادیم 100درصد یارانه مطبوعات  پرداخت شده و امسال نیز برای شش ماهه نخست 40درصد پرداخت شده است. دولت تلاش خود را برای  تقویت و حمایت از این نهاد مردمی، روشنفکری و فرهنگی خواهد کرد.

 

نوبخت با تاکید  بر ایجاد فضای امن برای کسب و کار در کشور گفت: امنیت اقتصادی را رییس جمهور نیز بارها مطرح کرده است  امنیت اقتصادی برآیندی از مولفه های گوناگون است یکی از این برآیندها بهبود فضای کسب و کار است که خود چند آیتم دارد که برای اصلاح این موضوع برنامه هایی را از 17 شهریور  1392 در 3سطح آغاز کرده ایم و به وزیران اعلام کرده ایم که هر آنچه این فضا را مخدوش می کند برطرف کنند

 

او افزود: سرمایه گذاری هایی که در 18ماه گذشته صورت گرفته نشان می‌دهد این فضا بهبود پیدا کرده و شرایط خوبی داریم.

 

سخنگوی دولت درباره برداشت آب زاینده رود توسط کشاورزان مسیر این رودخانه  در این نشست گفت: هم مردم اصفهان مورد احترام دولت هستند و هم مردم چهارمحال بختیاری اما باید حقوق هر دو رعایت شود مهمتر این که الگوی کشت باید در کشور تغییر کند تا مصرف آب مدیریت شود.

 

حسین زندی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۱۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان