//
کدخبر: ۳۸۲۷۴۲ //
استاندار کرمانشاه:

با تمام توان برای حل مشکلات «فیروزآباد» تلاش می‌کنم

استاندار کرمانشاه گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بخش فیروزآباد، بر اساس ظرفیت‌های منطقه به‌کار خواهم گرفت.

با تمام توان برای حل مشکلات «فیروزآباد» تلاش می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد طیب صحرایی در آیین افتتاح گازرسانی به 67 روستای بخش فیروزآباد کرمانشاه که امروز (۲۷ دی) با حضور عبدالرضا مصری و محمد رشیدی نمایندگان کرمانشاه در مجلس و فرماندار کرمانشاه در روستای چنار این بخش برگزار شد، با بیان اینکه با مشکلات و محرومیت‌های منطقه فیروزآباد آشنا هستم، گفت: در سالیان گذشته در قالب گروه‌های جهادی در این منطقه حضور داشتم و در جریان مسائل منطقه هستم.

وی با بیان اینکه نباید وعده‌های الکی که عملیاتی نمی‌شود به مردم بدهیم، خاطرنشان کرد: به مردم قول می‌دهم با تمام توان برای حل مشکلات تلاش کنم.

استاندار کرمانشاه از تعدد مشکلات فیروزآباد هم یاد کرد و با بیان اینکه امکان حل همزمان همه این مشکلات وجود ندارد، بر لزوم اولویت‌بندی مسائل تاکید کرد.

صحرایی افزود: رفع برخی مشکلات کوتاه مدت است و در زمان کوتاهی آنها را به نتیجه می‌رسانیم، اما برخی مشکلات نیازمند اقدامات بلندمدت با همراهی نمایندگان مجلس است تا کارها را گام به گام پیش ببریم.

وی از مردم خواست برای حل مشکلات خصوصا مسائلی که نیازمند راهکار بلندمدت است، صبوری کنند و افزود: همراهی و مشارکت مردم برای پیش‌برد امور ضروری است.

صحرایی در پاسخ به درخواست مردم منطقه جهت ایجاد اشتغال نیز خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم وعده ایجاد کارخانجاتی را به مردم بدهیم که در منطقه عملیاتی نمی‌شود، بلکه لازم است بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه طرح‌هایی اجرا شود که به اشتغال مردم کمک کند.

به گفته ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه برای گازرسانی به این ۶۷ روستا، ۱۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۳۰۰ روستا در استان کرمانشاه قابلیت گازرسانی دارد، گفت: در حال حاضر ۱۹۶۷ روستای استان گازدار است.

حسینی از در دست اجرا بودن گازرسانی به ۲۴۸ روستای استان نیز خبر داد و عنوان کرد: گازرسانی به ۹۸ روستا نیز در دست طراحی است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۷۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان