//
کدخبر: ۳۸۱۳۸ //

گران ترین قرارداد تاریخ NBA توسط کری به ثبت رسید..

ستاره تکنیکی قهرمان فصل اخیر لیگ ملی بسکتبال آمریکا، با تمدید قراردادش با این تیم، رکوردی جدید را در تاریخ NBA به ثبت رساند.

گران ترین قرارداد تاریخ NBA توسط کری به ثبت رسید..
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از خبرگزاری ESPN، جف آستین مدیر برنامه‌های استفن کری، ستاره تیم گلدن استیت وریرز اعلام کرد که دارنده دو عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل NBA (MVP)، با تمدید قراردادش با تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز موافقت کرده و با قهرمان فصل گذشته لیگ ملی بسکتبال آمریکا، قراردادی به ارزش 201 میلیون دلار برای 5 سال بسته است که این قرارداد او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ NBA از حیث کسب درآمد سالانه تبدیل می‌کند.

 

قرارداد قبلی کری 29 ساله که از سال 2009 تا کنون برای قهرمان کنفرانس غرب بازی کرده و اخیراً هم دومین قهرمانی‌اش در NBA طی 3 سال اخیر را تجربه کرد، 4 ساله و به ارزش 44 میلیون یورو بود که در پایان فصل اخیر به اتمام رسید اما مشخص بود که او قراردادی جدید با گلدن استیت خواهد بست و حالا این اتفاق رخ داده است.

 

کری در دوران 8 ساله حضورش در NBA به طور میانگین در هر بازی 22.8 امتیاز، 6.8 پاس گل، 4.4 ریباند و 1.8 توپ ربایی به ثبت رسانده است که او را در زمره بهترین‌های تاریخ این رقابت‌ها قرار داده است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان