//
کدخبر: ۳۵۱۶۷۳ //

ثبات نسبی قیمت دلار در صرافی ها

امروز نرخ دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۲ تومان ثبت شد و افزایش قیمتی در حدود ۸۰ تومان را نسبت به روز گذشته تجربه کرد.

ثبات نسبی قیمت دلار در صرافی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت دلار که طی روزهای اخیر نوسانات قیمت را تجربه می‌کند، صبح امروز، ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ را با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته و با نرخ ٢۵ هزار و ۵۰۲ تومان ثبت کرد و در ادامه معاملات با تجربه ثبات نسبی به ۲۵ هزار و ۵۵۵ تومان رسید. 

 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۵۵۵ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۸۲۹ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴۷۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۷۴۱ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود ۸۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۲۵ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۳۳ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۴۳ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۵۰ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهشی در حدود ۲۰ تومان را در قیمت آن نشان می‌دهد.

 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۶۷ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۴۱۱ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۲۱ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۳۶۶ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را نشان می‌دهد.

 
 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۳۱۱ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۲۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۹۷ برای فروش و ٢٨ هزار و ۳۷۹ برای خرید کاهش ۳۴۰ تومانی قیمت خرید این اسکناس را نشان می‌دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان