//
کدخبر: ۳۳۵۴۸۷ //

قیمت سکه و قیمت طلا امروز چهارشنبه اول دی ماه

قیمت سکه و قیمت طلا امروز چهارشنبه اول دی ماه 1400 اعلام شد. بر این اساس قیمت ها نسبت به روزهای گذشته با افزایش نسبی معامله می شود.

قیمت سکه و قیمت طلا  امروز چهارشنبه اول دی ماه
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار امروز چهارشنبه اول دی ماه اعلام شد. قیمت سکه و قیمت طلا امروز نسبت به روز گذشته با افزایش نسبی معامله می شود. امروز در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 299 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ( امامی ) 13میلیون و 100هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 12 میلیون و 900 هزار تومان است.  قیمت سکه  و قیمت طلا امروز با افزایش اعلام شد.

قیمت سکه در بازار آزاد

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت سکه طرح جدید (امامی) 13میلیون و 100 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح قدیم نیز 12میلیون و 900 هزار تومان است.

قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی 6 میلیون و 850 هزار تومان، قیمت ربع‌ سکه بهار آزادی 3 میلیون و 850 هزار تومان و قیمت سکه یک‌ گرمی 2 میلیون و 350 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌ رسد.

قیمت طلا در بازار آزاد

قیمت طلای 24 عیار در هر گرم یک‌ میلیون و 729 هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا 5 میلیون و 629 هزار تومان ارزش‌ گذاری شده است. همچنین قیمت طلای 18عیار در هر گرم یک میلیون و 299 هزار تعیین شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان