//
کدخبر: ۳۳۵۴۵ //

القبس: ایران از فضای تحریم قطر استفاده بهینه را برده است

روزنامه القبس کویت در شماره امروز /یکشنبه/ خود با اشاره به تحریم های اقتصادی اعمال شده علیه قطر از سوی عربستان و تعدادی از همپیماناش در حوزه جنوبی خلیج فارس تاکید کردند: ایران از این فرصت به نحو احسن استفاده کرده و صادرات خود را به دوحه افزایش داده است .

به گزارش فرتاک نیوز، نشریه پر تیراژ القبس کویت با انتشار گزارشی در این زمینه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط اقتصادی با قطر تاکید کرده است، نوشت : ایران تاکنون پنج فروند هواپیمای غول پیکر شامل محموله های کالا به قطر صادر کرده است و این روند همچنان ادامه دارد .

این نشریه افزود: این محموله های ارسال شده شامل مواد غذایی می باشد و با این اقدام تحریم های اعمال شده علیه قطر شکسته می شود .

القبس نوشت: این محموله های ارسالی از سوی جمهوری اسلامی ایران شامل 90 تن مواد غذایی می باشد و هواپیماهای شرکت ملی ایران 'هما' ایران محموله ها را منتقل می کنند .

سایت خبری 'کویت نیوز' نیز در گزارشی با اشاره به ادامه روند ارسال محموله های مواد غذایی از سوی ایران به قطر نوشت: ششمین هواپیمای ایرانی حامل این محموله های باری امروز

/یکشنبه/ راهی قطر خواهد شد و این روند توسعه تعامل با قطر همچنان از سوی مقامات ایرانی پیگیری می شود .

این سایت خبری در مقاله خود نوشت: مسئولان ایرانی اعلام کرده اند در صورتی که قطر بازهم نیاز داشته باشد این محموله های کالا به دوحه صادر خواهد شد .

'کویت نیوز' افزود: همزمان با این تحولات مسئولان ایرانی همچنین اعلام کرده اند که سه کشتی حامل 350 تن مواد غذایی از بندر دیر به دوحه ارسال شده است.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان