//
کدخبر: ۳۱۷۰۲۸ //

شرایط فروش محصولات کرمان موتور اعلام شد + جدول

کرمان موتور شرایط فروش چهار محصول کی ام سی K۷، جک S۵ ، جک S۳ و جک J۴ را اعلام کرد.

شرایط فروش محصولات کرمان موتور اعلام شد + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

 کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی خودروهای سواری جک در ایران شرایط مشارکت اقساطی در فروش و پیش فروش خود را برای نیمه دوم تیرماه اعلام کرد.

شرایط فروش KMC K7

1

کرمان موتور قیمت مصوب شاسی بلند KMC K7  را 950 میلیون تومان و زمان تحویل این خودرو را دی ماه 1400 اعلام کرده است.

KMC K7  محصول جدید کرمان موتور است، می توان گفت این خودرو همان جک X7 است  که حدود یک سال پیش معرفی شد و درواقع فیس‌لیفتی‌ برای کراس‌اوور S7  بود که در سال 2017 رونمایی شده بود.

 

شاسی بلند KMC K7 مانند جک S5 فیس لیفت به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو مجهز است و ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر را تولید می کند.  فضای بار کی ام سی K7 در حالت استاندارد ۹۶۰ لیتر است و به همین دلیل در جایگاه کراس اوورهای جادار قرار می گیرد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو مونتاژی کمتر از ۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

2

شرایط فروش جک S5  فیس لیفت

3

در شرایط جدید فروش کرمان موتور، قیمت مصوب جک S5 فیس لیفت 749 میلیون تومان اعلام شده است و رقم قابل پرداخت در مرحله ثبت نام 149 میلیون تومان اعلام شده است.

بر اساس این گزارش S5 فیس لیفت به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر با فناوری پاشش سوخت مستقیم مجهز است که ۱۷۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر تولید می کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه از دور ۱۵۰۰RPM در دسترس است و هماهنگی جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه S5 با قوای محرکه نسخه فیس لیفت نیز سبب شده تا شتاب اولیه بهتری در این خودرو نسبت به گذشته شاهد باشیم و از سویی تأخیر تعویض دنده به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده باشد.

4

شرایط فروش جک S3

5

در طرح فروش کرمان موتور شرایط فروش مشارکت در تولید جکS3  به صورت اقساطی اعلام شده است. قیمت مصوب جک S3  509 میلیون تومان و زمان تحویل نیز دی ماه 1400 تعیین شده است.

بر اساس این گزارش جک اس ۳ یک کراس اوور کوچک چینی است. این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلوی این کراس اوور جمع و جور منتقل می شود. دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، رینگ های آلومینیومی ۱۶ اینچی، سنسور نور، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور باد لاستیک، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، سانروف، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، حالت تعویض دنده مصنوعی جعبه دنده CVT، حالت اسپرت و برفی جعبه دنده، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… از جمله امکانات جک S3 به حساب می آید.

6

شرایط فروش جک J4

7

از سوی کرمان موتور شرایط فروش جک J4  با قیمت مصوب 339 میلیون تومان و موعد تحویل دی ماه 1400 اعلام شده است.

بر اساس این گزارش جک J4 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می کند. فرمان این خودرو از نوع کمکی برقی EPS است و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان پیشرانه را به چرخ های جلوی جک J4 می رساند. تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه دستی، کامپیوتر سفر، ترمز ABS، EBD ، سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، شیشه ها و آینه های برقی، سنسور نور و… از جمله امکانات این سدان اقتصادی چینی است.

8

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان