//
کدخبر: ۳۱۴۷۳۷ //

اکران «آن شب» محصول مشترک ایران و آمریکا در سینمافلسطین

نمایش اولین فیلم ایرانی تولید شده در آمریکا از امروز ۳۱ خرداد در سینما فلسطین همدان آغاز شد.

اکران «آن شب» محصول مشترک ایران و آمریکا در سینمافلسطین

نمایش اولین فیلم ایرانی تولیدشده در آمریکا از امروز ۳۱ خرداد در سینما فلسطین همدان آغاز می‌شود.
 
این فیلم سینمایی دلهره و وحشت با هنرنمایی شهاب حسینی بناست از امروز ۳۱ خرداد در سینما در سانس‌ ۱۷ سالن یک و ۱۴:۳۰ در سالن دو اکران شود؛ پیش از این از ۲۹ ژانویه امسال، اکران بین‌المللی فیلم، کار خود را با اکران در سینما‌های آمریکا آغاز کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، «آن شب» اولین فیلم تولید شده ایرانی در آمریکاست که با دریافت مجوز نمایش از ایران، به صورت همزمان در دو کشور اکران می‌شود.

فیلم آن شب به تازگی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا، موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و شهاب حسینی نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را به خود اختصاص داد.

این فیلم معمایی به نویسندگی کوروش اهری و میلاد جرموز محصول سال ۲۰۱۹ است؛  داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند. 

همچنین تابستانه سینما فلسطین با آثار دیگری نیز همراه است، "هفته ای یکبار آدم باش" به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سانس های ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۹ در سالن یک اکران می‌شود.

"خورشید" به کارگردانی مجید مجیدی در سانس‌های ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ در سالن سه و "تک خال" به کارگردانی مجید مافی در سانس‌های ۱۱، ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن دو به نمایش گذارده می‌شود.

همچنین "دیدن این فیلم جرم است" به کارگردانی رضا زهتابچیان در سانس‌ ۲۱ سالن یک و انیمیشن "اژدها سوار" تولید تومر اشاد سانس ۱۱ در سالن سه اکران خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان