//
کدخبر: ۲۹۷۱۸۵ //

نیکزاد: دعوت کنندگان مردم به بورس توپ را در زمین مجلس نیندازند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی فکر می‌کنند ما با بورس مشکل داریم، کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای کار بایستند و توپ را در زمین مجلس نیندازند.

نیکزاد: دعوت کنندگان مردم به بورس توپ را در زمین مجلس نیندازند

علی نیکزاد عصر امروز در جلسه جمع‌بندی مصوبات سفر به رفسنجان اظهار کرد: حاج‌قاسم ویژگی‌هایی از جمله ایمان و یقین به روز جزا، اخلاص، شجاعت و ایمان و عشق به ولایت داشت.

وی با بیان اینکه ما مدیون مدافعان حرم و نیروهای مسلح هستیم، افزود: حاج‌قاسم اگر دفاع نکرده بود و جبهه مقاومت را تشکیل نمی‌داد یا باید بی‌غیرتی را می‌پذیرفتیم یا در کرمانشاه می‌جنگیدیم.

به گزارش فرتاک نیوز، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: انقلاب اسلامی با رصد ولی فقیه در دنیا آبرومند است اما اینکه ما کارگزاران نتوانستیم با آرمان انقلاب، کار را پیش ببریم نقص از ماست اگر دیدگاه ما مثل حاج‌قاسم بود قطعا با آرمان انقلاب همگام بودیم.

نیکزاد با اشاره به اینکه در کشور ما مالیات به معنای واقعی و درست دریافت نمی‌شود، افزود: ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم که دولت به جای اینکه دنبال دعوا باشد دنبال بستن راه فرار مالیاتی باشد.

وی با اشاره به اینکه چرا مردم به جای دنبال کردن ضابطه‌ها به دنبال رابطه در اکثر کارهای خود هستند، ادامه داد: در آبادکردن شهرها عدالت اجتماعی رعایت نشده و استعداد طبیعی را در جامعه دنبال نکردیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ۱۰ استان کشور روز به‌روز پیشرفت می‌کنند و ۱۴ استان هر روز فقیرتر، در بودجه‌ریزی هم همین‌طور است.

وی بیان داشت: بعضی فکر می‌کنند ما با بورس مشکل داریم،کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای کار بایستند و توپ را در زمین مجلس نیندازند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: در کشور ما فولاد، قیر، سیمان و بورس روال عادی ندارد، سامان دادن و بهبودبخشیدن به کار مردم وظیفه ماست که اگر غیر از این باشد با روحیه انقلابی و آموزه‌های دینی ما فاصله دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۱۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان