//
کدخبر: ۲۹۰۸۱۶ //

رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری "وقف چشمه همیشه جاری"

با هدف حمایت از هنرمندان، فرهیختگان، پژوهشگران مستعد کشور و گسترش فرهنگ وقف و تولید آثار فاخر پوستر هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری «وقف چشمه همیشه جاری» رونمایی شد.

رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری "وقف چشمه همیشه جاری"

پوستر هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری «وقف چشمه همیشه جاری» با هدف حمایت از هنرمندان، فرهیختگان، پژوهشگران مستعد کشور و گسترش فرهنگ وقف و تولید آثار فاخر رونمایی شد.

 شروع ارسال آثار به این جشنواره فرهنگی و هنری از ابتدای آبان ۱۳۹۹ بود و براساس پوستر منتشر شده پایان مهلت ارسال آثار نیز تا پایان فروردین سال آینده است؛ داوری و اعلام نتیجه نیز خرداد سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز، «جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری» در هشت بخش خوشنویسی، هنرهای تجسمی، متون ادبی، چندرسانه‌ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر و رسانه و فضای مجازی برگزار خواهد شد و دبیرخانه هر بخش با حضور متخصصان مرتبط با رشته‌های جشنواره در یک استان تشکیل شده است؛ دبیرخانه مرکزی جشنواره در اداره ترویج وقف سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیرخانه بخش خوشنویسی در قزوین، دبیرخانه بخش هنرهای تجسمی در کردستان، دبیرخانه بخش متون ادبی در هرمزگان، دبیرخانه بخش چندرسانه‌ای در همدان، دبیرخانه بخش عکس در کرمان، دبیرخانه بخش پژوهش در اصفهان، دبیرخانه بخش خبر و رسانه در خراسان جنوبی و دبیرخانه بخش فضای مجازی در تهران تشکیل شده است.

 هنرمندان و اندیشمندان برای حضور در «جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری» می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و همچنین ارسال آثار خود به سایت www.vaghffestival.ir مراجعه کنند.

 راه‌های ارتباطی دیگری همچون صفحه جشنواره به نشانی vaghffestival@ در شبکه‌های اجتماعی و شماره تلفن‌های ۶۴۸۷۲۶۱۴-۶۴۸۷۲۶۱۶-۶۴۸۷۲۶۴۸ برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص «جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری» ایجاد شده است.

 سازمان اوقاف و امور خیریه از هنرمندان، فرهیختگان و پژوهشگران دعوت می‌کند تا آثار ارزشمند خود را برای حضور در هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری «وقف چشمه همیشه جاری» تا پایان فروردین سال ۱۴۰۰ ارسال کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان