//
کدخبر: ۳۸۹۷۶ //

اهدای لوح تقدیر به یک هنرمند کم توان/ ناتوانی جسمی مانع نیست

از سوی کمیته تخصصی خوشنویسی شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان کشور سمانه احسانی نیا هنرمند کم‌توان جسمی مورد تقدیر قرار گرفت.

اهدای لوح تقدیر به یک هنرمند کم توان/ ناتوانی جسمی مانع نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

در مراسمی با همراهی سید عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، حسن مهرجردی مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نصرالله افجه ای هنرمند پیشکسوت خوشنویسی به نمایندگی از کمیته تخصصی خوشنویسی شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان کشور برگزار شد، لوح تقدیری که به امضای علی شیرازی، مجتبی ملک زاده، نصرالله افجه ای و سید جعفر کشفی و به خط مجتبی ملک زاده نوشته شده بود به سمانه احسانی نیا اهدا شد.

 

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است: برگزاری نمایشگاه آثار هنری سرکار عالی در فرهنگسرای نیاوران و دیدار با  شخصیت های ممتاز فرهنگی و هنری کشور قابل تبریک و تقدیر است. بی‌گمان تلاش بی وقفه و خلق آثار گرانقدر الگوی ارزشمندی برای هنرجویان جوان این مرز و بوم خواهد بود. از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را مسالت داریم.

 

نصرالله افجه‌ای هنرمند خطاط، عضو کمیته تخصصی خوشنویسی شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان و از  چهره های ماندگار کشور درباره نمایشگاه سمانه احسانی نیا گفت: تکنیک و خلاقیت این هنرمند در خلق آثار خیلی خوب و جالب بود. کوچک یا بزرگی یک کار ملاک و معیار نیست بلکه موضوع و سوژه است که می تواند در همه اعصار مورد توجه باشد. به عنوان مثال در بعضی از آثار خانم احسانی نیا کبوتر وجود دارد، کبوتر نشانه صلح و دوستی و معصومیت است. از دیدن این نمایشگاه بسیار لذت بردم و امیدوارم در آینده از این هنرمند خوب کشور آثار بیشتری ببینیم.

 

نمایشگاه نقاشی سمانه احسانی نیا تا ١٣ تیرماه در فرهنگسرای نیاوران برپا بود و شخصیت های فرهنگی و هنری بسیاری از این نمایشگاه بازدید کردند.

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان