//
کدخبر: ۲۶۵۹۱۳ //

پویش بزرگ درخواست دیدار طلاب با رهبر معظم انقلاب/ طوماری با ۱۰۸۵۲ امضاء

جمعی از طلاب و روحانیون در نامه‌ای با بیش از ۱۰ هزار امضاء تقاضای دیدار با رهبر معظم انقلاب را مطرح کردند.

پویش بزرگ درخواست دیدار طلاب با رهبر معظم انقلاب/ طوماری با ۱۰۸۵۲ امضاء
به گزارش فرتاک نیوز،

جمع قابل توجهی از طلاب و روحانیون پویشی تشکیل دادند و خواهان دیدار سالانه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه با رهبر معظم انقلاب شدند.

این افراد در نامه‌ای به آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور درخواست کردند، همانطور که سالانه دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی با رهبری دیدار دارند و دغدغه‌های خود را مطرح می‌کنند، جامعه روحانیت نیز هرساله چنین دیداری داشته باشد تا دغدغه‌های حوزه و روحانیت را بی پرده با رهبر انقلاب در میان بگذارند.

شایان ذکر است ده هزار و هشتصد و پنجاه و دو نفر از روحانیون سراسر کشور به این پویش پیوسته‌اند و پای نامه به آیت الله اعرافی را امضا کرده‌اند.

متن پویش به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت‌الله اعرافی؛ مدیر محترم حوزه های علمیه سراسر کشور
سلام علیکم

تدارک دیدار طلاب حوزه‌علمیه با رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان سال گذشته، اقدام بسیار مبارکی بود که با زحمات و پیگیری‌های حضرتعالی محقق گردید. اما با توجه به دیدار سالانه دانشجویان با امام خامنه‌ای، انتظار طلاب این بود که دیدار طلاب نیز سالانه باشد؛ نه مناسبتی و مقطعی.

از آنجا که حضرتعالی و عموم بزرگان و طلاب معزز حوزه های علمیه اذعان دارند: استمرار دیدار و ارتباط بدنه حوزه علمیه با رهبر انقلاب برکات فراوانی دارد؛ از جمله: ارتقای جایگاه طلاب در بین نخبگان و مردم، تاثیر قوی در حفظ و تقویت هویت طلاب، افزایش امیدواری و انگیزه و نشاط طلاب، هدایت کلان فکری، علمی و معنوی و مصون ماندن از لغزش‌ها و تفکرات مسموم و همچنین ایجاد روحیه مسؤولیت‌پذیری حوزه و روحانیت در مقابل نظام اسلامی.

از این‌رو از حضرتعالی استدعا داریم علاوه بر فراهم شدن دیدار طلاب در روزهای آتی با رهبر انقلاب، هماهنگی‌های لازم نیز برای استمرار و تعیین دیدار سالانه‌ی طلاب با رهبر معظم انقلاب، مبذول شود.

طبیعی است در شرایط کرونایی، این دیدار، بصورت مجازی برگزار خواهد شد؛ اما برکات آن همانند دیدارهای حضوری، جاری و ساری است.

اساتید، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه

خرداد ۱۳۹۹

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۹۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان