//
کدخبر: ۲۵۹۶۷۹ //

احتمال از سرگیری پروازهای بین‌المللی از اواسط تابستان

شرکت هواپیمایی ایرفلوت روسیه که یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی این کشور به شمار می‌رود، پیش‌بینی کرد، در بهترین سناریو شاهد از سر گیری فعالیت شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی از ماه جولای خواهیم بود.

احتمال از سرگیری پروازهای بین‌المللی از اواسط تابستان
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از راشاتودی، شرکت هواپیمایی ایرفلوت روسیه که یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی در این کشور به شمار می‌رود، پیش‌بینی کرد، در بهترین سناریو در ماه جولای شاهد از سرگیری فعالیت شرکت‌های هواپیمایی خواهیم بود.

به خاطر شیوع ویروس کرونا فعالیت شرکت‌های هواپیمایی تقریبا در سراسر جهان متوقف شده است.

یولیا اسپیواکوا، سخنگوی ایرفلوت در این باره گفت: تعیین زمان دقیق از سرگیری پروازهای بین‌المللی سخت است، اما در بهترین حالت ممکن است، شاهد از سرگیری ترافیک هوایی بین‌المللی از اواسط تابستان باشیم.

وی گفت:‌ حتی زمانی که خطر کرونا به پایان برسد، ممکن است برخی شرکت‌ها در برنامه پروازهای خود تغییراتی اعمال کنند. به طور مثال ممکن است شرکت‌ها مجبور شوند بین مسافران فاصله مشخصی ایجاد کنند. 

روسیه از روز 27 دسامبر تمام پروازهای بین‌المللی خود را به جز آنها که در حال انتقال دادن شهروندان روس خارج از این کشور به داخل هستند را لغو کرده است.

تا امروز 145 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس در این کشور به هزار و 356 نفر رسیده است. 

توقف پروازهای بین‌المللی باعث شده ایرلاین‌های جهان ضرر شدیدی را تجربه کنند و برخی از آنها حتی به خاطر تداوم روند کنونی ورشکست شدند.

انجمن حمل و نقل هوایی بین‌المللی پیشتر هشدار داده بود که شیوع ویروس کرونا در مجموع 314 میلیارد دلار به شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی ضرر خواهد زد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۶۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان