//
کدخبر: ۲۰۶۵۰۳ //

رضا رحمانی: با توزیع اختیارات باید بر جنگ اقتصادی غلبه کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:‌در شرایط جدید به جای تمرکز اختیارات، باید آن را باید توزیع کرد و حتی اتاق‌های بازرگانی هم می‌توانند اختیارات خود را در استان‌ها پخش کنند تا با این شرایط بتوانیم به جنگ اقتصادی غلبه کنیم.

رضا رحمانی: با توزیع اختیارات باید بر جنگ اقتصادی غلبه کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا رحمانی وزیر صنعت امروز در دومین همایش ملی تشکل‌های اقتصادی، راهبران توسعه که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت:  وزارت صنعت امسال در هفت محور برنامه دارد که یکی از محورهای هفت گانه بحث فضای کسب و کار و تشکل‌ها است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت:‌ اعتقاد ما بر این است که در دوران تحریم‌ یکی از راهبردهای اساسی که می‌تواند منجر به موفقیت ما شود تکیه بر توان مردم یا تشکل‌ها است.

وی با تأکید بر تفویض وظایف به انجمن‌ها و تشکل‌ها بیان داشت: واگذاری وظایف به تشکل‌ها امکان‌پذیر است، اما به شرطی که مسئولیت آن را برعهده بگیرند.

رحمانی گفت:‌در شرایط جدید به جای تمرکز اختیارات آن را باید توزیع کرد و حتی اتاق‌های بازرگانی هم می‌توانند اختیارات خود را در استان‌ها پخش کنند تا با این شرایط بتوانیم به جنگ اقتصادی غلبه کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید به بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود بیان داشت:  در سال گذشته در بسیاری از جاها افزایش تولید داشته‌ایم، هم در بخش جواز تأسیس و هم در بخش پروانه‌ بهره‌برداری و در بسیاری از جاها افزایش تولید داشته‌ایم، البته ظرفیت‌های خالی هم وجود دارد.

وی اظهار داشت: در این شرایط حضور تشکل‌ها یک ضرورت است و انتخابی نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان