//
کدخبر: ۲۰۱۵۷۹ //

مهندسان ایرانی گواهینامه کار در اتحادیه اروپا اخذ می‌کنند

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: مهندسان ایرانی به زودی گواهینامه کار در اتحادیه اروپا را با برگزاری آزمون در آلمان دریافت می‌کنند.

مهندسان ایرانی گواهینامه کار در اتحادیه اروپا اخذ می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

«فرج الله رجبی» در بیست و دومین اجلاس هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: تعاملات سازمان نظام مهندسی با خارج از کشور در سه سال اخیر افزایش بافته است.
وی گفت: سال گذشته با وزارت آموزش و تحقیقات آلمان تفاهنامه‌ای را منعقد کرد تا در حوزه گرمایشی و تأسیسات مهندسان ما را آموزش دهند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ادامه داد: در همین راستا تعدادی از مهندسان ما به آلمان اعزام شدند تا مورد آموزش قرار بگیرند.
وی خبر داد: یک گروه از مهندسان ایرانی برای اخذ گواهینامه کار در اتحادیه اروپا به آلمان اعزام می‌شوند؛ بعد از این آزمون و اخذ گواهینامه مهندسان ایرانی امکان کار در اتحادیه اروپا را خواهند داشت.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور ارتقای جدی جامعه مهندسی ایران در ارتباط با جهان را جزو برنامه‌های مهم شورای مرکزی خواند و گفت: برای پیگیری سیاست صدور مهندس، ابتدا باید میزان سواد مهندسان خود را ارتقا دهیم.
رجبی با اشاره به انتخابات پیش روی شورای مرکزی نطام مهندسی ساختمان که فردا برگزار می‌شود گفت: امیدوارم کسانی انتخاب شوند که می‌توانند باعث ارتقای مهندسی ایران شده و سیاست‌های ارتباطی ما با خارج از کشور را ادامه دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان