//
کدخبر: ۱۶۹۰۹۳ //

رهایی ۲۱ محکوم از قصاص در زندان رجایی شهر

سرپرست زندان رجایی‌شهر گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ایجاد فرصت مجدد زندگی با اخذ رضایت اولیا دم برای ۲۱ نفر از مددجویان محکوم به قصاص فراهم شده است.

رهایی ۲۱ محکوم از قصاص در زندان رجایی شهر
به گزارش فرتاک نیوز،

ضیایی با اعلام این خبر افزود: تلاش‌های بی وقفه همکاران واحد مددکاری توانست سرنوشتی متفاوت برای تعداد ۲۱ نفر از محکومین به قصاص رقم زند.

وی گفت: مددجویان در طول دوران محکومیت فرصت زیادی جهت فراگیری آموزش مهارتهای اساسی زندگی با هدف کاهش آسیب رفتارهای پر خطر دارند بدین منظور برگزاری دوره های مذکور از اولویت های آموزشی زندان رجایی شهر می باشد.

ضیایی با بیان اینکه جرم به عنوان یک رفتار شاخص امری اکتسابی است، افزود: صرف نظر از مؤلفه های روانی، خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی عدم آگاهی و دانش کافی مددجویان در خصوص مهارتهای اساسی زندگی بزهکاری را بر آنان تحمیل نموده است.

سرپرست زندان رجایی شهر در ادامه تصریح نمود: هدفی که ما در خصوص اصلاح و تربیت وکاهش آسیب رفتارهای پر خطر مددجویان دنبال می نمائیم خشکاندن ریشه جرم، اصلاح رفتارهای پر خطر ،احیای فطرت و وجدان و پاک سازی فکر و اندیشه های نادرست آنان است.

بر اساس این گزارش، از تعداد ۲۱ نفر محکومین به قصاص نفس، ۱۵ نفر آنان با اخذ رضایت اولیاء دم و پایان محکومیت دولتی آزاد شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان