//
کدخبر: ۱۳۲۶۱ //

شعب و شرایط دریافت اسکناس نو اعلام شد

متقاضیان اسکناس‌های نو از ۲۱ اسفندماه می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌های منتخب هر نفر یک دسته صد برگی ۲۰۰۰ تومانی و یک دسته ۵۰۰۰ تومانی دریافت کنند.

شعب و شرایط دریافت اسکناس نو اعلام شد

به گزارش فرتاک نیوز، امسال هم به روال سال‌های گذشته در ایام پایانی سال و بر اساس تقاضایی که وجود دارد، بانک مرکزی از طریق چند بانک منتخب اقدام به توزیع اسکناس نو خواهد کرد.

بر اساس توضیحات قبلی قرار بر این است که در مرحله ابتدایی حدود ۹۰۰ میلیارد تومان اسکناس در استان‌ها و تا ۷۰۰ میلیارد تومان در شعب تهران توزیع شود. این در حالی است که اگر نیاز و تقاضا بیش از آنچه که پیش‌بینی شده وجود داشته باشد، تامین اسکناس نو بالاتر از سقف اعلامی در تهران و سایر استان‌ها انجام خواهد شد.

قرار است ۶۰ شعبه منتخب در تهران برای توزیع اسکناس مشارکت کنند. بانک‌های ملی، صادرات، ملت، اقتصاد نوین، سینا، سپه و پست‌بانک از شنبه هفته آینده همزمان با ۲۱ اسفند اسکناس‌های نو ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومانی را در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد. البته بیشتر مسئولان بانک مرکزی اعلام کرده بودند که اسکناس‌های ۱۰ هزار تومان هم توزیع خواهد شد T اما در اعلام جدید خبری از این نوع اسکناس نبوده و به ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومانی محدود شده است.

لیست شعب منتخب توزیع اسکناس نو در تهران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان