//
کدخبر: ۴۵۰۵۷۲ //

امنیت ۱۰۰% برای منازل با نصب درب ضد سرقت

تجهیزات و امکانات فراوانی برای ایجاد امنیت در ساختمانها وجود دارند. با خرید و استفاده از هیچ کدام از آنها نمی‌توان قول داد که امنیت 100% برای ساختمان شما فراهم می‌شود.

امنیت 100% برای منازل با نصب درب ضد سرقت
به گزارش فرتاک نیوز،

دوربین مداربسته، درب ضد سرقت و دزدگیر اماکن از سری تجهیزات پر استفاده برای منازل جهت افزایش امنیت است. 

درب ضد سرقت از ارزان ترین این تجهیزات است که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

آیا خرید درب ضد سرقت، امنیت لازم را برای منزل فراهم می‌آورد؟

درب ضد سرقت از بهترین تجهیزات برای ایجاد امنیت در ساختمان است. این درها بر اساس نوع کاربرد و محلی که درب را در آنجا نصب می کنید، دارای مدلهای مختلفی هستند. سوالی که اکثر افراد در هنگام خرید با آن مواجه هستند این است که آیا با خرید و نصب درب ضد سرقت، امنیت کامل برای ساختمانشان فراهم می‌شود یا خیر!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دربهای ضد سرقت نسبت به مدلهای معمولی و قدیمی درب ورودی ساختمان دارای امنیت بالاتری هستند و در بسیاری از مواقع سارقان در هنگام باز نمودن و ورود به ساختمان با سختی زیادی مواجه می‌شوند. در نتیجه منزل شما از سرقت در امان خواهد ماند.

اما نمی‌توان گفت که تمام مدلهای درب ضد سرقت امنیت بالایی دارند؛ زیرا در بازار مدلهای تقلبی و فیک این محصولات بسیار فراوان هستند. در نتیجه قبل از اقدام به خرید باید تحقیقات زیادی انجام دهید تا بهترین فروشگاه درب ساختمانی، که در آن محصولات اصلا و با کیفیت را می‌فروشند پیدا کنید و یا با مشخصات و ویژگی های درب ضد سرقت اصل آشنا شوید تا بتوانید در هنگام مراجعه به مرکز خرید درب اصل را از درب تقلبی تشخیص دهید.

برای مشاهده و خرید درب ضد سرقت کلیک کنید.

از مراکز معتبر درب ضد سرقت می‌توان به فروشگاه سنا درب امن و نیکسان درب اشاره نمود. در این دو فروشگاه امکان تولید و ساخت انواع درب ضد سرقت سفارشی وجود دارد و یا می‌توانید از محصولات موجود در فروشگاه انتخاب و خریداری نمایید.

نصب درب ضد سرقت، بهترین راهکار برای جلوگیری از سرقت منازل

بررسی راه حل‌هایی برای افزایش امنیت درب ضد سرقت

استراکچر داخلی درب بر روی امنیت آن تاثیرگذار است. علاوه بر آن می‌توان با استفاده از دیگر تجهیزات کمک نمود تا امنیت درب افزایش یابد.

از جمله اقدامات برای افزایش امنیت درب می‌توان به نصب دزدگیر، نصب قفل دیجیتال و چشمی هوشمند و یا استفاده از حفاظ های استیل برای در ضد سرقت اشاره نمود. هر چه قدر تجهیزات امنیتی مورد استفاده برای منزل بیشتر باشد، احتمال سرقت و ورود سارقان به منزل شما کمتر می‌شود. 

ضخامت ورق چارچوب درب بر روی امنیت درب تاثیرگذار است. هر چقدر ضخامت ورق بیشتر باشد درب دارای امنیت بالاتری است و بهتر است برای ساخت چهارچوب از فلزی به جای چوب استفاده شود.

مورد بعدی که در افزایش امنیت درب تاثیرگذار است، نصب درب توسط افراد ماهر و باتجربه است. اگر درب به خوبی نصب نشود، امنیت کافی را به همراه نخواهد داشت.

درب ضد سرقت تا حد زیادی در ایجاد امنیت برای منزل شما تاثیرگذار است، اما باید بدانید احتمال کاهش سرقت به صفر نخواهد رسید.

بررسی انواع درب ضد سرقت موجود در بازار

اگر بخواهیم انواع درب ضد سرقت از لحاظ کشور تولید کننده را مورد بررسی قرار دهیم، باید به دربهای ضد سرقت ایرانی، ترک و چینی اشاره کنیم. هر کدام از این درها دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد و در نتیجه قیمت متفاوت هستند.

درب ضد سرقت ترک گرانترین مدل درب ورودی در ایران است. البته دربهای ایتالیایی که قبلا وارد می‌شدند دارای قیمت خیلی بالاتری از دربهای ترک بودند که امروز به دلیل قیمت بالا واردات این درها بسیار کم شده و به ندرت در ابزار موجود می‌شوند.

درب ضد سرقت ایرانی از دیگر محصولاتی است که بعد از درب ترک از محبوبیت خوبی برخوردار است. در این سالها به دلیل افزایش نرخ ارز و گران شدن قیمت دربهای ترک، آنها نیز تقریبا از بازار حذف شده و رقابت اصلی بین درهای ایرانی و چینی است.

البته درب چینی رقیب خطرناک و قابل رقابتی با دربهای ایرانی نیست. اکثر محصولات چینی بی کیفیت بوده و خریداران تمایلی به خرید آنها ندارند.

افزایش تمایل افراد به خرید درب ایرانی موجب شده تولیدی‌ها و شرکت‌های متعددی اقدام به تولید درب ضد سرقت نمایند. وجود شرکت‌های متعدد موجب شده محصولات متنوعی در بازار موجود باشد و شرکت‌ها برای باقی ماندن در میدان رقابت سعی دارند باکیفیت‌ترین و لوکس‌ترین محصولات را تولید و روانه بازار نمایند.

از دیگر مدلهای درب ضد سرقت می‌توان به این موارد اشاره نمود.

  • درب ضد سرقت شیشه دار

  • درب ضد سرقت لوکس 

  • درب فلزی ضد سرقت

  • درب ضد سرقت چوبی 

درب ورودی لابی، درب آپارتمانی و درب ویلایی از انواع این محصولات هستند که بر اساس کاربرد، دارای طراحی و نوع ساخت متفاوتی هستند.

بهترین مدل درب ضد سرقت کدام است؟

همان طور که اشاره شد دربهای ضد سرقت دارای مدلهای مختلفی هستند. بهترین مدل درب ضد سرقت در بازار، دربهای ضد سرقت ایرانی هستند. این درها هم دارای قیمت مناسبی هستند و هم از لحاظ کیفیت و مقاومت قابل اعتماد هستند.

درب ضد سرقت مدل ونوس از محصولات بسیار پرفروش در بازار است. نه تنها این مدل از درب، بلکه تمام مدلهای درب ورودی موجود در فروشگاه‌ها در رنگ و ابعاد مختلف قابل تولید هستند.

از لحاظ جنس درب هم دربهای استیل و چوبی از بهترین مدلهای درب ورودی هستند. این دو مدل دارای طول عمر بالا و ظاهری شیک و زیبا هستند.

انتخاب و خرید بهترین مدل درب ورودی امری است که به میزان بودجه شما بستگی دارد. یعنی باید با توجه به میزان بودجه در نظر گرفته شده برای خرید، بهترین محصول را خریداری نمایید.

در هنگام خرید درب ضد سرقت به این نکات دقت نمایید:

  • وزن درب نباید از 70 کیلو کمتر باشد. اگر درب مورد نظر سبک باشد، احتمال تقلبی بودن آن زیاد است.

  • قفل ضد سرقت نصب شده بر روی درب حتما از برند ترک باشد. قفل درب باید اصل و از بهترین مدلها انتخاب شود.

  • دقت نمایید نوع طراحی و ظاهر درب با نمای ساختمان تان همخوانی داشته باشد.

  • ابعاد درب متناسب با محل نصب باشد.

  • ساختار داخلی درب حتما از شبکه های فولادی باشد. استفاده از فولاد موجب افزایش وزن درب خواهد شد.

درب ورودی ضد سرقت بخریم یا درب معمولی؟

دربهای ورودی از مهمترین تجهیزاتی هستند که به منظور تامین امنیت منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما برای درب ورودی مدلهای ضد سرقت را بخریم یا مدلهای معمولی؟

قیمت درب ضد سرقت نسبت به مدلهای معمولی گرانتر است و از این رو این سوال ممکن است برای برخی از افراد پیش آید که آیا خرید درب ضد سرقت به صرفه است یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله، درب ضد سرقت دارای امنیت بالایی است و حافظ جان و مال شما خواهد بود و از این رو می‌توانید با خیال راحت این سرمایه گذاری را انجام داده و اقدام به خرید درب ضد سرقت نمایید.

اما خرید هر مدل درب ضد سرقتی را توصیه نمی‌کنیم!

بلکه تنها مدلهایی از درب ورودی ضد سرقت امنیت دارند که دارای استانداردهای لازم باشند و از بهترین متریال و یراق آلات ضد سرقت در ساخت آنها استفاده شده باشد. 

برای دریافت مشاوره و مشاهده محصولات باکیفیت با شماره تماس بگیرید. 09361454846

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۵۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان