//
کدخبر: ۴۴۷۰۹۳ //

در خواست از مردم ایران، برای این فوتبالیست دعا کنید!

سرمربی زرقا در مورد سانحه تصادف دو نفر از بازیکنان تیمش گفت: حادثه بسیار دردناکی بود بود. متاسفانه ما امیر را از دست دادیم.

در خواست از مردم ایران، برای این فوتبالیست دعا کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

وید فریدی و ایرانیان مقیم امارات در هفته گذشته خبری تلخ و ناراحت کننده را متحمل شدند، موضوع درگذشت یک فوتبالیست جوان و آینده‌دار بود به دلیل سانحه رانندگی در جاده فجیره که در شبی بارانی اتفاق افتاد. این حادثه آنچنان تلخ و ناراحت کننده بوده که جامعه پرتعداد ایرانیان مقیم امارات را عزادار کرده است.

فریدی که پیش از این او را در کلاس A فوتبال آسیا دیده بودیم با صورتی تکیده و صدایی ناراحت به سوالات ما پاسخ می‌دهد.

از نوید فریدی در مورد شرایط آکادمی دوفا سوال کردیم. سرمربی تیم نجمة الزرقا گفت: حدود 4 سال است که من در این آکادمی هستم. ما در اینجا از رده سنی 5 سال تا 18 سال داریم. ما دو تیم داریم که در لیگ دوفای امارات که مخصوص فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش امارات است، شرکت می‌کنیم. امسال سومین سالی است که در این لیگ حاضر هستیم. سال گذشته در دو رده سنی 18 و 16 ساله‌ها در بین 54 تیم، قهرمان شدند.

فریدی در مورد حضور پرتعداد فرزندان فوتبالیست‌های سابق در آکادمی زرقا گفت: تعدادی از دوست‌های خوبم در ایران که از ملی پوش‌های سابق و بازیکنان تیم ملی و استقلال بودند. به من اعتماد دارند و فرزندانشان را به آکادمی من می‌آوردند. سه فرزند رضا عنایتی، علی پسر مهدی رحمتی جزء دروازبان‌های خوب ماست که در لیگ دوفا هم برای ما به میدان می‌رود. آرشام مبعلی هم دفاع خوب تیم ماست. قطعا در آینده از آنها بیشتر می‌شنویم.

که تجربه مربیگری در آکادمی استقلال را دارد، با اشاره به اینکه در امارات از تعدادی از بازیکنان سابق خودش در ایران استفاده کرده است، گفت: من دو نفر از بازیکنان، پرهام خانمحمدی و امیرمحمد آبیار، را بعد از مهاجرتشان به تیم خودم آوردم. سال گذشته در قهرمانی ما نقش داشتند و بعد از این اتفاق من هر دو نفر را به تیم الموج در لیگ دو معرفی کردم که الان دارند آنجا بازی می‌کنند و شرایط خوبی دارند.

سرمربی زرقا در مورد تفاوت آکادمی‌ها در ایران و امارت، افزود: ما در استقلال در رده پایه‌ها مشکلات زیادی داشتیم. خیلی زشت است که بگویم ما توپ و یا کنز هم نداشتیم و گاهی از تیم بزرگسالان قرض می‌گرفتیم. چمن مصنوعی زمین هویزه در نازی آباد آنقدر سفت بود که نمی‌شد روی آن تمرین کرد ولی زمین آکادمی آنقدر نرم است که احساس می‌کنی روی چمن طبیعی پا می‌گذاری. تمرینات ما اکثرا ساعت 2، 3 بعد از ظهر بود. آنقدر هوا گرم بود که در استوک‌های پلاستیکی که به پا داشتند، پوست‌هایشان تاول می‌زد. اصلا نمی‌توان امکانات موجود را با ایران مقایسه کرد.

او در مورد سانحه تصادف دو نفر از بازیکنان تیمش گفت: حادثه بسیار دردناکی بود بود. متاسفانه ما امیر را از دست دادیم . همه ما عزادار هستیم. بچه‌ها در راه بودند و در یک روز بارانی این اتفاق غم‌انگیز افتاد. زیاد نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

وی افزود: امیدوارم خدا به احمدرضا برادر دیگری که در بیمارستان در خواب مصنوعی است. کمک کند. از مردم عزیزمان می‌خواهم که دعا کنند که هر چه زودتر او روی پای خودش بایستد و سلامتی‌اش را به دست بیاورد. ایرانی‌های ساکن امارات و همه ایرانی‌ها از همه جای دنبا پیگیر سلامت احمدرضا هستند. برای همین از همه مردم عزیزمان ممنون هستم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان