//
کدخبر: ۴۳۷۹۳۴ //

سپاهان، صدرنشین واقعی لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال در صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر قرار دارد و تیم فوتبال پرسپولیس 4 امتیاز از این تیم کمتر دارد اما بهترین عملکرد را تیم فوتبال سپاهان دارد که علیرغم این که 4 امتیاز از این تیم کسر شده است، با یک امتیاز کمتر از استقلال و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد.

سپاهان، صدرنشین واقعی لیگ برتر فوتبال ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

  به شکل واقعی در حال حاضر از 11 بازی خود در مسابقات فوتبال لیگ کشور 28 امتیاز گرفته است و اگر در بازی عقب افتاده خود برابر گل گهر هم برنده شود، امتیاز واقعی این تیم به 31 امتیاز در 12 بازی خواهد رسید. این یعنی سپاهانی ها از تیم فوتبال استقلال 6 امتیاز بیشتر خواهند داشت.

سپاهانی ها اگر در بازی عقب افتاده خود برابر تیم گل گهر برنده شوند، در همین شرایط یعنی با احتساب 4 امتیاز کسرشده هم 2 امتیاز بالاتر از استقلال خواهند بود. ضمن این که اگر سپاهانی ها با همین شرایط ادامه بدهند، نه استقلال و نه پرسپولیس در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر به این تیم نخواهند رسید.

سپاهان  که از بهار سال 1394 تا امروز نه در لیگ نه در جام حذفی قهرمانی را لمس نکرده، در بهترین فرم برای قهرمان شدن در مسابقات فوتبال لیگ برتر است. آن ها با قدرتی که از خود نشان داده اند و برتری مطلق برابر 9 حریف از 11 حریف خود، بهترین گزینه برای قهرمانی لیگ و جام حذفی و البته کسب سه گانه در مسابقات فوتبال کشورمان هستند. سپاهانی ها با ادامه همین مسیر در پایان مسابقات فوتبال لیگ کشور می توانند برای اولین بار به امتیاز بالاتر از هفتاد برسند. آن ها در 11 بازی 27 گل زده اند که باز هم در صورت ادامه این روند، اولین تیمی در فوتبال لیگ ایران هستند که می توانند به مرز بالاتر از 75 گل برسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۹۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان