//
کدخبر: ۴۲۶۷۹۲ //

سه ستاره خارجی لیگ از ایران رفتند

سه ستاره عراقی شاغل در لیگ برتر فوتبال ، ایران را ترک کردند تا در اردوی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید کشور خود شرکت کنند.

سه ستاره خارجی لیگ از ایران رفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

 با فرا رسیدن فیفادی مهر ماه و برگزاری اردوهای مختلف تیم های ملی در کشور های مختلف سه بازیکن ملی پوش عراقی شاغل در لیگ ایران هم به کشور خود سفر کرده اند.

با اعلام لیست تیم ملی بزرگسالان عراق برای حضور در تورنمنت اردن نام علی عدنان و فهد طالب دو بازیکن عراق شاغل در مس رفسنجان و نفت آبادان هم به چشم می خورد. همچنین منتظر محمد بازیکن جوان عراقی که کاپیتان تیم زیر 23 سال کشورش است ، نیز در لیست اردوی این تیم برای حضور در مراکش قرار داشت.

علی عدنان، منتظر محمد و فهد طالب برای حضور در اردوی های تیم ملی بزرگسالان و تیم امید عراق بعد از بازی هفته هفتم تیم خود در لیگ برتر، ایران را ترک کردند و به عراق رفتند.

نکته قابل توجه احتمال رویارویی فهد طالب و علی عدنان با تیم ملی ایران است. عراقی ها در تورنمنت اردن در اولین مسابقه مقابل قطر به میدان می رود و در صورت برد در این دیدار و برتری ایران مقابل اردن در اولین بازی، در فینال این تورنمنت با ایران و شاگردان امیر قلعه نویی رودررو می شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۷۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان