//
کدخبر: ۴۲۸۸۷۰ //

راز قتل مرموز مرد موادفروش ۹ ساله شد / قتل خونین در پاکدشت

9سال بعد از قتل مرموز مرد مواد فروش در خانه اش یک مظنون بازداشت تا در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند.

راز قتل مرموز مرد موادفروش 9 ساله شد / قتل خونین در پاکدشت

 رسیدگی به این پرونده از مرداد سال 93 به دنبال کشته شدن مرد جوانی به نام یونس آغاز شد.  جسد  وی در خانه ای در پاکدشت پیدا شد و شواهد نشان می داد با ضربه های متعدد  چاقو  به  قتل  رسیده است.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و  ماموران برای رازگشایی جنایت خاموش به تکاپو افتادند.

در حالی که پزشکی قانونی علت مرگ را پارگی شریان های قلب و ریه با جسم نوک تیز اعلام کرده بود ماموران در نخستین فاز از تحقیقات به بررسی فیلم دوربین های مداربسته در حوالی خانه قربانی پرداختند اما مدرکی به دست نیاوردند.

شواهد نشان می داد یونس در زمینه  خرید و فروش مواد مخدر دست داشت و چندین سابقه کیفری نیز در پرونده اش داشت که شبانه کشته شد.

با افشای این ماجرا ماموران به ردیابی دوستان وی پرداختند که در معامله های سیاه  مواد مخدر  دست داشتند.اما مدرکی علیه هیچ یک از آنها به دست نیامد.

ردیابی 5مظنون

بررسی فهرست تماس های تلفنی قربانی موجب شد 5 نفر در لیست اتهام قرار بگیرند. ماموران با اطلاعاتی که به دست آورده بودند 4  نفر از متهمان را ردیابی و بازداشت کردند اما ردی از آخرین متهم به دست نیامد.

 بازجویی از چهار متهم دستگیر شده نتوانست راز جنایت خاموش را برملا کند و چون مدرکی علیه متهمان به دست نیامده بود همگی آزاد شدند.

بازداشت آخرین متهم بعد از 6سال

در حالی که 6 سال از جنایت خاموش گذشته و پرونده قتل مرد موادفروش همچنان بازبود ماموران رد پنجمین متهم رایافتند و او را بازداشت کردند.

محمود  48 ساله که از چند سال قبل در زمینه خرید و فروش مواد مخدر با یونس در  ارتباط بود تحت بازجویی قرار گرفت اما مدعی شد از نحوه قتل اطلاعی ندارد.

ادعای بی گناهی

وی  گفت: من با یونس دوست بودم و در نزدیکی خانه اش سکونت داشتم. اما  بعد  از اینکه فهمیدم  او کشته شده از آن منطقه نقل مکان کردم  تا خطری مرا تهدید نکند.

وی ادامه داد: وقتی کسی  در کار خرید و فروش مواد مخدر  فعالیت دارد اگر دوستان نزدیکش آسیب ببینند و یا کشته شوند ممکن است او هم گرفتار شود.به همین خاطر من که نگران خودم بودم  بعد از قتل دوستم فرار کردم.

وی درباره آنتن دهی  همزمان گوشی موبایلش با گوشی قربانی گفت: من در قتل یونس دستی نداشتم و نمی دانم چه کسی او را کشته. چون خانه من و یونس در نزدیکی هم قرار داشت  تلفن همراهم در آن منطقه آنتن دهی داشته است. ولی این موضوع دلیلی بر گناهکاری من نیست.من با یونس دوست بودم و با هم معامله مواد مخدر انجام می دادیم.

در حالی که متهم منکر دست داشتن در  قتل  بود مدارکی علیه وی کشف شد. به این ترتیب برایش کیفرخواست صادر و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه 13 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی محاکمه شود.

این در حالی است که فرزندان قربانی  اعلام کرده اند به هیچ عنوان حاضر به گذشت و مصالحه نیستند و برای وی حکم  قصاص  خواسته اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان