//
کدخبر: ۳۹۵۲۲۲ //
دکتر بهرام عین‌اللهی:

وزیر بهداشت: تمام بیماری ها داخل کشور درمان می شوند

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه امروز همه بیماری‌ها در داخل کشور درمان می‌شود، تصریح کرد: با کمک دانشمندان سلامت توانستیم نیروی انسانی قدرتمندی را تربیت کنیم؛ به طوری که اکنون بسیاری از کشورهای منطقه از ما در امر بهداشت و سلامت استمداد می‌جویند.

وزیر بهداشت: تمام بیماری ها داخل کشور درمان می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان، آموزش پزشکی در نشست هم‌اندیشی روسای بیمارستان ‌های استان تهران با اشاره به شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید اظهار داشت: با تلاش‌هایی که در طول  ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است،   امروز از قوی‌ترین نظام سلامت منطقه برخورداریم به گونه‌ای که شاخص‌های سلامت در جمهوری اسلامی با فاصله بسیار زیاد نسبت به دیگر کشور های منطقه در جایگاه برتر قرار دارد.  

عین‌اللهی با تاکید بر اینکه امروز همه بیماری‌ها در داخل کشور درمان می‌شود، تصریح کرد: با کمک دانشمندان سلامت توانستیم نیروی انسانی قدرتمندی را تربیت کنیم؛ به طوری که اکنون بسیاری از کشورهای منطقه از ما در امر بهداشت و سلامت استمداد می‌جویند.  

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی با اشاره به خدمت رسانی  تؤام  با ایثار و مجاهدت  مراکز درمانی در نخسین روزهای شیوع و گسترش همه گیری کرونا، گفت: رشادت‌ها و فداکاری های کادر سلامت در مراکز درمانی در تاریخ ثبت شد و به رغم اینکه رسیدگی به بیماران کرونایی در برخی کشورهای اروپایی جنجال‌هایی را پدید آورد، در ایران اسلامی هیچ بیمار کرونایی بر روی زمین نماند و به سرعت به وضعیت بیماران رسیدگی شد.  

عین‌اللهی با بیان اینکه مراکز درمانی ما پاسخگوی نیاز جامعه است، گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های ما در زمینه گردشگری سلامت  گام های بلندی برداشته اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از تسهیل صدور مجوز برای تولیدات حوزه سلامت خبر داد.  

عین اللهی در بخشی دیگر از سخنان خود بر ضرورت ارتقای بیشتر کیفیت  خدمات در مراکز درمانی تاکید  کرد.

وی همچنین بر تامین حقوق بیماران، رعایت اخلاق پزشکی در تعامل با بیمار، ارتقای کیفیت خدمات درمانی و توجه به پیوست فرهنگی سلامت در بیمارستان ها تاکید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان