//
کدخبر: ۳۹۲۷۱۶ //

آشنایی با پولسازترین مشاغل برای خانم ها در ایران

اگر دنبال شغل های پردرآمد هستید، می‌خواهید با مشاغل پردرآمد شناخته شده آشنا شوید این مطلب از دست ندهید.

آشنایی با پولسازترین مشاغل برای خانم ها در ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر دنبال شغل های پردرآمد هستید، می‌خواهید با مشاغل پردرآمد شناخته شده و همچنین شغل های نوظهور و آینده‌دار آشنا شوید و البته از همه مهم‌تر حقوق و دستمزد بالاتری داشته باشید، این مطلب را تا پایان بخوانید.

۱.ترید کردن

احتمالاً این روزها اصطلاح ترید (Trade) را زیاد شنیده اید. ترید به معنای تجارت و بازرگانی است و منظور از تریدر، شخصی می باشد که از طریق داد و ستد و تجارت برای خود درآمدزایی دارد. امروزه گسترش دنیای ارز دیجیتال و بورس، باعث شده تا افراد متعددی از این طریق برای خود سودهای بسیار زیادی به دست آورند. تریدر بودن نیازمند گذارندن آموزش های مختلفی است اما بدون شک می توان از آن به عنوان یکی از پرسودترین شغل های سال های آینده ایران نام برد.

۲.بلاگری و اینفلوئنسری

این روزها بلاگری و اینفلوئنسری یکی از پردرآمدترین شغل ها محسوب می شود و افراد متعددی نیز به ویژه در اینستاگرام به آن مشغول هستند. بلاگرها و اینفلئوسرها عموماً به واسطه خلاقیت و مهارتشان در یک حوزه خاص شناخته می شوند. بسیاری از آن ها با گرفتن تبلیغات و روش هایی همچون افیلیت مارکتینگ، کسب درآمد به تومان و یا حتی دلار دارند. اگر قصد ورود به حوزه بلاگری یا اینفلوئنسری را دارید، باید به خوبی با اصول آن آشنا باشید تا به موفقیت برسید.

۳.تولید محتوا

تولید محتوا یکی از خلاقانه ترین شغل ها در بستر اینترنت است که اگر فعالیت در آن درست و بادقت صورت بگیرد، می تواند بسیار درآمدزا و مؤثر باشد. کسانی که در حوزه نویسندگی مهارت دارند، می توانند به راحتی با نوشتن محتواهای جذاب و قرار دادن آن ها در اینترنت، خودشان را معروف کنند. تولید محتوا می تواند به صورت متنی، صوتی و یا تصویری باشد. این روزها تولید محتوای صوتی که غالباً از آن با عنوان پادکست نیز یاد می شود، طرفداران زیادی در بین مردم پیدا کرده است.

تولید محتوا شامل موارد زیر می شود:

تولید محتوا ویدیی

تولید محتوا صوتی

تولید محتوا عکسی

۴.آرایشگری بهترین شغل پردرآمد برای بانوان

یکی از پولسازترین مشاغلی که یک خانم می‌تواند انجام دهد انجام خدمات آرایشگری است. آرایش و گریم عروس، کاشت ناخن، پاکسازی پوست، اکستنشن و… در حال حاضر در کشورمان طرفداران زیادی دارد و آرایشگرانی که بتوانند مشتری ثابت و روزانه برای خود بیابند می‌توانند به راحتی یک ثروت خوب کسب کنند.

۵.صنعت غذا

موادغذایی همیشه پرسود است! از آنجایی که خوراک از نیازهای اولیه هر انسانی است پس در هر شرایطی باید این نیاز برآورده شود. به خاطر همین نیاز ساده، این شغل و کار و هر حرفه‌ای که با موادغذایی در ارتباط است، همیشه بازار خودش را دارد و درآمد و سود بالایی هم دارد.

اشتباه نکنید، منظور ما این نیست که بروید و یک کارخانه موادغذایی راه بیندازید! شما می‌توانید به خدمات جانبی که کارخانه‌های موادغذایی نیاز دارند هم فکر کنید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. به‌طور مثال این روزها صنعت بسته‌بندی از خود موادغذایی هم بیشتر اهمیت دارد و مردم بیشتر جذب بسته‌بندی‌های خاص و متفاوت می‌شوند.

بهتر است به‌ دنبال یک یا چند ایده کسب و کار خوب باشید و در یک کارگاه کوچک به بسته‌بندی با طراحی‌های مخصوص خودتان بپردازید. ایمان داشته باشید که اگر در این کار خلاقیت به خرج دهید در کمتر از یک سال فرد ثروتمندی می‌شوید.

این روزها به راحتی می‌توان با استفاده از ظرفیت خالی کارخانه‌ها یا کارگاه‌هایی که پروانه بهداشت دارند، حبوبات و ادویه‌جاتی مثل فلفل، دارچین، زردچوبه و… را به‌صورت سفارشی تحویل گرفت و آن‌ها را با بسته‌بندی‌های خود و با برند خاص خودتان در بازار خاصی چون پادگان‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و… توزیع کرد.

۶.طراح مد و لباس

ارائه‌ طرح‌های جدید و متنوع و رقابت در عرصه‌ زیبایی لباس و مد، کاری است که طراحان لباس انجام می‌دهند. اگر طراحی بتواند خودش را به شرکت‌های معتبر در زمینه مد ثابت کند و شانس همکاری با آن‌ها را پیدا کند، می‌تواند نسبت به آینده‌ شغلی و درآمد بالای خود مطمئن باشد.

۷.طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن

یکی دیگر از جذاب‌ترین شغل‌های ۱۰ سال آینده که آینده بسیار روشنی نیز به همراه داشته و همچنین مورد علاقه جمع کثیری از دانشجویان قرار دارد، طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن است. طراحی سایت در بستر وب می‌تواند بسیار درآمدزا باشد. طراحان سایت، می‌توانند به صورت فریلنسری و پروژه‌ای کار کرده و یا به استخدام شرکت‌های معتبر درآیند.

همچنین در سال‌های اخیر، افراد زیادی در ایران با تکیه بر ایده‌های خلاقانه خود، اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی راه‌اندازی کرده و راه صد ساله را یک شبه طی کرده‌اند. این افراد توانستند از همین طریق میلیاردها سود بدست آورند. از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به اسنپ، تپسی، دیوار، بازار، تلوبیون و غیره اشاره کرد که نمونه‌های موفق ساخت اپلیکیشن بوده و از طریق آن‌ها می‌توان سودآوری این شغل را به دیگران نشان داد. افراد می‌توانند با ایده‌های جذاب و برنامه‌ریزی درست در این زمینه، یک اپلیکیشن کاربردی طراحی کنند و از این طریق برای خود درآمدزایی داشته باشند.

۸.ساخت بازی موبایل

بازی های آنلاین و دیجیتال مخصوص به رده سنی خاصی نیستند و همین موضوع باعث شده تا طراحی بازی یکی از خوش آتیه ترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران باشد. برای طراحی یک بازی جذاب برای ایرانی ها، لازم نیست حتماً به سراغ ایده های جهانی بروید؛ بلکه های می توانید بازی های سنتی و قدیمی ایرانی را به صورت آنلاین دربیاورید. طراحی بازی به تازگی جز لیست مشاغل پرسود ایران شده است و هنوز فرصت زیادی برای پیشرفت در این عرصه وجود دارد؛ بنابراین اگر به حوزه ساخت بازی و طراحی بازی علاقه مند هستید، از این نوع از کسب درآمد غافل نشوید.

۹.راهنمای تور (تور لیدر)

به سفر و گردشگری علاقه‌مندید؟ با توجه به افزایش آمار ورود گردشگران به کشور به خصوص در شهرهای گردشگرپذیر همچون شیراز و اصفهان بازار تور لیدرها به خصوص راهنمای توریست‌های خارجی بسیار داغ شده است. راهنمای گردشگر یا تورلیدر شخصی است که با آشنایی و تسلط کامل بر نقاط گردشگری یک شهر از جمله اماکن تاریخی، بازارهای تجاری، جاذبه های طبیعت و ... خصوصیات و تاریخچه مربوط به این اماکن را برای گردشگرانی که به آن محل سفر می کنند، توضیح داده و معرفی کند.

۱۰.طراح دکوراسیون

دنیای امروز به سمت سرمایه‌داری پیش رفته و مد و زیبایی یکی از اصلی‌ترین مفاهیم مرتبط با سرمایه‌داری به حساب می‌آیند. دنیای مد راه خود را در صنعت ساختمان‌سازی هم باز کرده است و افراد بسیاری تمایل دارند که فضای کاری و زندگی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و تزیین کنند.

طراحان دکوراسیون کسانی هستند که در این مورد باید به آن‌ها مراجعه کرد. طراحی دکوراسیون با توجه به گرایش شدید افراد به مصرف‌گرایی و به روز بودن، جزو شغل های پردرآمد محسوب می‌شود و می‌توان گفت همیشه از بازار کار خوبی برخوردار است.

طراحی دکوراسیون داخلی به شاخه‌های متعددی مثل طراحی داخلی ساختمان، طراحی نمای بیرون ساختمان، طراحی فضای اداری، طراحی مغازه‌های تجای و طراحی فضای سبز تقسیم می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۷۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان