//
کدخبر: ۳۹۱۷۱۶ //

میدونستی مردها هم از نوار بهداشتی استفاده می کنند؟ بیا تا دلیلشو بهت بگم!

نوار بهداشتی مردانه با توجه به آناتومی ناحیه تناسلی مردان طراحی و کاربرد متفاوتی با نوار بهداشتی زنانه دارد و معمولا در مواردی بی اختیاری یا نشتی ادرار یا منی استفاده می شود تا این ترشحات باعث خیس شدن لباس زیر نشوند.

میدونستی مردها هم از نوار بهداشتی استفاده می کنند؟ بیا تا دلیلشو بهت بگم!
به گزارش فرتاک نیوز،

نوار بهداشتی یا پد بهداشتی یک پد جاذب است که برای جذب ترشحات آلت تناسلی استفاده می شود. معمولا نوار بهداشتی از پنبه تهیه می شود تا مانع از ایجاد تحریک پوستی شود. نوار بهداشتی در انواع و اندازه های مختلف تهیه می شود تا بتوانید با توجه به میزان ترشحات آلت تناسلی ، نوار بهداشتی با طول ، ضخامت و قدرت جذب مناسب انتخاب کنید.

نوعی نوار بهداشتی به نام نوار بهداشتی مشبک وجود دارد که روی لایه پنبه ای یک لایه پلیمری از پلی اتیلن دارد که ترشحات را به لایه های زیرین منتقل می کند و روی نوار بهداشتی خیسی ای باقی نمی ماند و برای زمانی که مدت زمان طولانی نمی توانید نوار بهداشتی را تعویض کنید و قرار است فعالیت روزانه زیادی داشته باشید مناسب ترند.

به طور کلی زمانی که میخواهید نوار بهداشتی پنبه ای یا مشبک انتخاب کنید ، انتخاب شما یک امر کاملا سلیقه ای است و باید ببینید که با کدام احساس راحتی بیشتری دارید و به کدام حساسیت ندارید یا کدام نوار بهداشتی بوی نامطبوعی هنگام استفاده ایجاد نمی کند.

توصیه می شود از نوار بهداشتی های معطر استفاده نکنید چون وجود مواد معطر میتواند احتمال بروز حساسیت در پوست نازک ناحیه آلت تناسلی را بالا ببرد.

نوار بهداشتی مردانه چیست؟

نوار بهداشتی مردانه یا پد بهداشتی مردانه برای نرسیدن ترشحات مردانه به لباس زیر استفاده می شود. طراحی نوار بهداشتی مردانی بر اساس آناتومی آلت تناسلی مردان طراحی شده تا هنگام استفاده احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

نوار بهداشتی مردانه برای کسانی که بی اختیاری متوسط تا شدید دارند یا هنگام خواب استفاده می شود.

برخی مردان به دلیل مشکلاتی از جمله سردی بدن یا نفخ بیش از حد دچار بی اختیاری ادرار یا بی اختیاری ترشحات منی می شوند که با وجودی که در مقدار کم است ولی احتمال این که خیسی آن در طول روز به شلوار برسد وجود دارد در این گونه موارد برای این که خیالتان از این بابت راحت باشد تا زمانی که درمان نشده اید میتوانید از نوار بهداشتی مردانه استفاده کنید.

در تولید نوار بهداشتی مردانه از مواد جاذب استفاده شده است که می توانند قطرات ادرار را هم جذب کرده و مانع از نشت آن ها به لباس زیر شوند.

56

روش استفاده از نوار بهداشتی مردانه

استفاده از پد بهداشتی مردانه بسیار ساده است. نوار بهداشتی مردانه به دو صورت ساده و بالدار تولید می شود.

در قسمت زیرین نوار بهداشتی یک چسب دو طرفه قرار گرفته است که نوار بهداشتی را به لباس زیر می چسباند شما باید لایه کاغذی که روی برچسب قرار گرفته است را جدا کنید و سپس نوار بهداشتی را از قسمت چسبی آن به لباس زیر بچسبانید.

در صورتی که از نوار بهداشتی های مثلثی شکل استفاده می کنید باید طوری نوار بهداشتی را روی لباس زیر بچسبانید که قسمت پهن تر آن زیر باسن قرار بگیرد.

با دست ، نوار بهداشتی و لباس زیر را به هم فشار دهید تا در محل خود ثابت شود و از چسبیدن آن مطمئن شوید.

بهتر است نوار بهداشتی را هر 4 ساعت یک بار تعویض کنید و داخل یک کیسه نایلونی یا یک ورق روزنامه بپیچید و در سطل زباله بیندازید.

برای استفاده از نوار بهداشتی بالدار بعد از این که لایه کاغذی وسط نوار بهداشتی را جدا کردید و نوار بهداشتی را به لباس زیر چسباندید ، کاغذ روی بال های کناری نوار بهداشتی را هم جدا کنید و باله ها را به پشت لباس زیر بچسبانید تا کاملا در محل خود فیکس شود.

نوار بهداشتی بالدار را می توانید در مواردی که فعالیت زیادی دارید یا ترشحاتتان زیاد است استفاده کنید تا از تکان نخوردن آن حین کار مطمئن شوید.

نوار بهداشتی های بالدار قدرت نگهداری بیشتری دارند و احتمال هر گونه نشتی به لباس زیر را از بین می برند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۷۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان