//
کدخبر: ۳۸۴۰۲۶ //

شرایط پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران اعلام شد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال‌ و بختیاری: برای نخستین‌ بار در کشور ۲۲ هزار فقره تسهیلات‌ قرض الحسنه‌ به مستمری‌ بگیران این صندوق پرداخت‌ خواهد شد‌.

شرایط پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین تراکمه،مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال‌ و بختیاری گفت: این تسهیلات برای تکریم‌ مستمری‌ بگیران‌ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایرپرداخت می شود.

وی افزود: تعداد مستمری بگیران این صندوق‌ در استان سه هزار و ۳۰۰ نفر است که ۳۶۰ نفر از آن‌ها‌ دارای شرایط‌ دریافت تسهیلات‌ هستند که از طریق کارگزاران صندوق به‌ این افراد اطلاع رسانی خواهد‌ شد‌.

به گفته تراکمه؛ این تسهیلات با توافقات‌ صورت گرفته‌ با بانک عامل قرار‌ است‌ بدون‌ ضامن‌ و بدون‌ مراجعه حضوریِ مستمری بگیران‌ به بانک‌ در اختیار آنان قرار گیرد‌.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال‌ و بختیاری گفت: هم اکنون‌ ۵۲ هزار نفر در است بیمه شده‌ این صندوق هستند.حق بیمه در این صندوق‌ ۱۵ درصد است که ۵ درصد توسط‌ بیمه شده و ۱۰ درصد‌ آن توسط دولت‌ به عنوان‌ کارفرما‌ پرداخت می شود.

تراکمه افزود: بازنشستگی، از‌کار‌ افتادگی‌، مستمری فوت برای بازماندگان‌ و نقل و انتقال سوابق بیمه ای از جمله مزایای‌ عضویت در این صندوق به شمار می رود‌.

تمامی افراد ۱۸ تا ۵۰ سال بدون بیمه‌ اجتماعی می توانند‌ با مراجعه به ۳۰ کارگزاری چهارمحال و بختیاری به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان‌ و عشایر در آیند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان