//
کدخبر: ۳۷۴۹۷۶ //

چند توصیه امنیتی برای استفاده از شبکه «شاد»

تیم پشتیبانی شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) به منظور حفظ امنیت و صیانت از حریم خصوصی دانش‌آموزان، معلمان و کاربران شاد و جلوگیری از سوء‌استفاده از حساب کاربری آنها توصیه‌ها و نکاتی را مطرح و منتشر کرد.


چند توصیه امنیتی برای استفاده از شبکه «شاد»
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پشتیبانی شاد به منظور حفظ امنیت و صیانت از حریم خصوصی دانش آموزان، معلمان و کاربران شاد و جلوگیری از سوء‌استفاده از حساب کاربری مخاطبانش، نکات زیر را متذکر شد:

- طبق ماده ۱ قانون جرائم رایانه‌ای هر کس به طور غیرمجاز به حساب کاربری شخص دیگر در هر پیام‌رسان از جمله شاد، وارد شود مجرم شناخته شده و به حبس و یا پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شود.

- هرگونه پیام جهت دریافت کد تایید، تقلبی و برای دسترسی به حساب شما و سوء‌استفاده از آن است. تحت هیچ‌شرایطی نباید پیامک‌های ارسالی از شبکه شاد برای دیگران ارسال شود.

- هیچ یک از مسئولین آموزش‌وپرورش و مدیران و متصدیان شاد، تحت هیچ‌شرایطی از مخاطبین و کاربران تقاضای ارسال کد تایید شما جهت ورود به حساب کاربری شاد را نمی‌کنند. کد تایید شخصی و صرفا متعلق به شماست و هرگونه پیام برای دریافت آن قطعا برای کلاهبرداری و سوء استفاده است.

- در صورت مشاهده این گونه پیام‌ها ضمن گزارش تخلف از طریق شاد، نسبت به مسدود کردن کاربر اقدام کنید.

- برای اطمینان از عدم دسترسی دیگران به حساب شما و یا در صورت ورود شخص دیگر به حساب‌تان، لازم است از قسمت تنظیمات حریم خصوصی و امنیت/ امنیت/ دستگاه‌های فعال، گزینه غیرفعال کردن سایر دستگاه‌ها را بزنید.

- به منظور افزایش سطح امنیت حساب خودتان، اکیدا توصیه می‌شود از طریق مسیر زیر تایید دو مرحله‌ای فعال شود:

تنظیمات/ حریم خصوصی و امنیت/ تایید دو مرحله‌ای/ تنظیم گذرواژه اضافی

- در صورتی که امکان دسترسی به حساب کاربری مقدور نبود، از طریق مرکز تماس شبکه شاد به شماره زیر (بدون پیش‌شماره برای تهران و با پیش‌شماره ۰۲۱ برای سایر استان‌ها) اقدام کنید: مرکز تماس شاد ۴۳۰۸۱

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان