//
کدخبر: ۳۲۳۱۶۵ //

شبکه شاد تا حدود مانع لطمه آموزشی شد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اعلام آمادگی برای استفاده از شبکه شاد در سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی این شبکه توانست تا حدودی جلوی لطمه ای که به دلیل نبود کلاس های حضوری می توانست به دانش آموزان وارد کند را بگیرد.

شبکه شاد تا حدود مانع لطمه آموزشی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر علیفر امروز (۱۴ شهریور) در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: برای آماده سازی همه جانبه خود از ابتدای تیر هر سال جهت آماده کردن مدارس در قالب پروژه مهر اقدام می کنیم؛ شعار پروژه مهر امسال "مهر بانشاط آموزش فراگیر، سلامت دانش آموزان و معلمان" است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: طبق آمار امسال پروژه های تحویلی تا مهر ۱۴۰۰، ۵۰۰ کلاس درس، پروژه های مقاوم سازی، ۶۰ کلاس درس، ۹ سالن ورزشی و ۴۱ مدارس پیش ساخته خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آمار توزیع کتب درسی در استان، بیان کرد: آمار توزیع کتب درسی تاکنون خوب بوده است؛ بیش از ۶۰ درصد کتب پایه های ورودی، ۹۱ درصد میان پایه ها و ۸۲ درصد پایه متوسطه توزیع شده است. همچنین امسال ۷۰ هزار دانش آموز هدایت تحصیلی شدند و با توجه به اسناد بالادستی و برنامه های صندوق تحول بنیادین، هدف ما در استان خوزستان توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش است.

وی با اعلام آمادگی برای استفاده از شبکه شاد در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی این شبکه توانست تا حدودی جلوی لطمه ای که به دلیل نبود کلاس های حضوری می توانست به دانش آموزان وارد کند را بگیرد. در سال قبل ۹۹ درصد مدیران، ۹۸ درصد معلمان و ۸۰ درصد دانش آموزان در شبکه شاد عضو بودند و دانش آموزانی که عضو نبودند از روش های دیگر مانند آموزش حضوری، تلویزیونی و بسته های آموزشی استفاده کردند.

علیفر با اشاره به تولید محتواهای آموزشی ادامه داد: ۷۰۰ عنوان فایل درسی برای متوسطه اول، ۸۰۰ عنوان فایل برای متوسطه دوم، ۳۵۰ فایل درس برای کار دانش و فنی و حرفه‌ای و هزار و ۴۰۰ فایل برای ابتدایی در بانک اطلاعاتی خود داریم که اگر لازم شد می توانیم مانند سال گذشته در شبکه های مرتبط برای دانش آموزان بارگذاری کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۱۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان