//
کدخبر: ۳۳۰۶۱۹ //

فریب نخورید /کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه ثبت‌نام نهضت مسکن ملی

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی در خصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه ثبت‌نام نهضت مسکن ملی از طریق سایت‌های جعلی هشدار داد.

فریب نخورید /کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه ثبت‌نام نهضت مسکن ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ علی محمدپور گفت: با توجه به طرح دولت برای ساخت و واگذاری کلاهبرداری با ترفند ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن خانه‌های دولتی که از روز‌های گذشته وارد مرحله جذب متقاضیان واجد شرایط شده است ، برخی از افراد سودجو با تبلیغ ثبت‌نام نهضت مسکن ملی در سایت‌ها، کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان می‌کنند.وی افزود: در این روش از کلاهبرداری ، مجرمان سایبری با طراحی سایت‌های جعلی مشابه با عنوان "ثبت‌نام در طرح مسکن ملی" اقدام به سرقت اطلاعات هویتی و بانکی شهروندان و کلاهبرداری‌های اینترنتی و برداشت غیر مجاز از حساب آن‌ها می‌کنند.

سرهنگ محمدپور گفت: با توجه به اعلام وزارت راه و شهر‌سازی ، متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه "سمن" به نشانی saman.mrud.ir در طرح نهضت مسکن ملی ثبت نام کنند.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی افزود: متقاضیان ثبت نام نهضت مسکن ملی فقط به توصیه‌های که از سوی رسانه‌های معتبر و ملی و یا سایت وزارت راه و شهرسازی ارائه می‌شود توجه کنند و از توجه به توصیه‌ها و راهنمایی‌های مندرج در سایت‌های متفرقه، کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی بپرهیزند.

سرهنگ محمدپور از شهروندان خواست اخبار مربوط به هر گونه ارائه خدمات دولتی را صرفا از سوی مبادی رسمی پیگیری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان