//
کدخبر: ۳۱۲۶۵۱ //

اعلام زمان از سرگیری پروازهای تهران به لندن

سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس از سرگیری پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در مسیر تهران - لندن و بالعکس خبر داد.

اعلام زمان از سرگیری پروازهای تهران به لندن
به گزارش فرتاک نیوز،

سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس اعلام کرد که پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در مسیر تهران - لندن و بالعکس از یکم تیر تا ۴ آبان ۱۴۰۰، به روال سابق برگشته و سه روز در هفته انجام می‌شود.

قرار است سه‌شنبه‌ها به برنامه پروازی هما در مسیر تهران-لندن اضافه شود. در حال حاضر پروازهای هما در این مسیر روزهای پنجشنبه و یکشنبه هر هفته انجام می‌شود.

این درحالیست که ایران از ابتدای دی ماه با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در انگلستان پروازهای خود را به لندن قطع کرد و بر اساس درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا پروازهای انگلستان تا آخر دی‌ماه ممنوع شد.

این ممنوعیت دوباره تمدید شد و سازمان هواپیمایی به تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی، خارجی و دفاتر فروش اعلام کرد که فروش بلیت تهران - لندن اعم از مستقیم و غیرمستقیم برای جلوگیری از شیوع کرونای انگلیسی، ممنوع است.

با رفع محدودیت‌های کرونایی در کشور انگلیس، پرواز به این کشور از ۱۶ اردیبهشت در روزهای یکشنبه و پنج‌شنبه هر هفته از سرگرفته شد.

به گفته مدیرکل روابط عمومی پرواز تهران-لندن در روزهای مقرر در ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) را ترک می‌کند و در ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه وارد فرودگاه لندن می‌شود.

بیشتر محدودیت‌های کرونایی که از ۱۶ دی ماه سال گذشته در پی شیوع افسارگسیخته کرونا در انگلیس اعمال شد، تاکنون رفع شده و تنها یک گام تا بازگشت اوضاع به شرایط عادی باقی‌مانده است. طبق نقشه راه دولت انگلیس، عمده محدودیت‌های کرونایی از ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) رفع خواهد شد​

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۶۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان