//
کدخبر: ۳۰۲۱۷۱ //

شنبه ها تعطیل شود،نه پنجشنبه!

نوه آیت الله شهید صدوقی(ره) در خصوص تعطیلی دو روز در هفته، گفت: معتقدم که در خصوص تعطیلی دو روزه، باید شنبه‌ها به عنوان روز دوم تعطیلی هفته انتخاب شود.

شنبه ها تعطیل شود،نه پنجشنبه!
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام «محمد صدوقی» در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص تعطیلی دو روزه هفتگی با تاکید بر این که باید کارشناسان در این باره نظر بدهند و صلاحیت اظهارنظر در این باره را ندارد، اظهار کرد: با این حال معتقد هستم که در خصوص تعطیلی دو روزه، باید شنبه به عنوان روز دوم تعطیلی هفته انتخاب شود.

وی افزود: چرا که در عمل با در نظر گرفتن جمعه به عنوان تعطیلی دو روزه، اختلاف ما و دنیا بر حسب روزهای تعطیل به دو روز کاهش خواهد یافت.

این فعال سیاسی و فرهنگی یزد به تعطیلی نیم بند پنج‌شنبه‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: پنجشنبه‌ها رسماً تعطیل نیست اما به عنوان یک روز کاری، کارایی ندارد؛ این در حالی است که نظرات کارشناسی در دنیا به دو روز تعطیلی در هفته منتج شده است لذا در این زمینه باید کارشناسان مربوطه نظر بدهند اما شخصا با تعطیل شدن روزهای پنج شنبه مخالف هستم.

وی با تاکید بر این که مشکل ما در کشور انجام اقدامات غیرکارشناسی است، گفت: برخلاف ظاهر، تعطیلی‌های کشور ما زیاد نیست و کشورهایی با تعطیلات بیشتر و بعضا برابر با ما ساعت کاری مفید بالاتری دارند.

نوه سومین شهید محراب در پایان خاطرنشان کرد: براساس نظر شخصی، معتقد هستم که ساعت کاری مفید ادارات ما در کشور پایین است و به نظر می‌رسد افزودن یک روز تعطیل دیگر به این ایام نمی‌تواند منطقی باشد و از طرفی تعطیل شدن پنج شنبه‌ها باعث افزایش اختلاف روزهای تعطیل ما و کشورهای حوزه آسیا و اروپا به عنوان عمده‌ترین هدف‌های اقتصادی ایران می‎ شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان