//
کدخبر: ۲۹۵۸۴۸ //

ثبت‌نام در سامانه سجام،پیش‌شرط دریافت سود سهام

فرماندار کرمانشاه ثبت‌نام در سامانه سجام را پیش‌شرط دریافت سود سهام عدالت عنوان کرد.

ثبت‌نام در سامانه سجام،پیش‌شرط دریافت سود سهام

فضل الله رنجبر امروز (۲۲دی)در جلسه ای که با حضور بخشداران شهرستان کرمانشاه در فرمانداری برگزار شد،با اشاره به ضروری بودن ثبت نام به موقع در سامانه سجام، گفت: سود سالانه سهام عدالت تنها به حساب افرادی واریز خواهد شد که در سامانه سجام ثبت نام کرده و کد بورسی داشته باشند، ضمنا افرادی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده و کد بورسی نداشته باشند در تصمیم گیری ها هم حق رای نخواهند داشت.

به گزارش فرتاک نیوز،رنجبر افزود: سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت برای شرکت در مجامع و دریافت سود سهام عدالت، باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنند که این مسئله به دو روش انجام می‌شود که در روش اول خود فرد در این سامانه ثبت‌نام و احراز هویت کرده و  در روش دیگر باید به دفاتر پیشخوان و یا پست‌بانک مراجعه کند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دارندگان سهام عدالت تا پایان دی ماه مهلت سجامی شدن دارند، از افرادی که تاکنون برای ثبت نام و دریافت کد بورسی اقدام نکرده اند خواست تا حتما در مهلت اعلام شده این کار را انجام دهند.

 وی با اشاره به ضرورت پای کار آمدن بخشداری ها برای سجامی شدن دارندگان سهام عدالت، اضافه کرد: از همه بخشداران و دهیاران حوزه شهرستان کرمانشاه درخواست داریم تا با مراجعه روستا به روستا و خانه به خانه دارندگان سهام عدالتی که به سامانه سجام مراجعه نکرده و ثبت نام خود را نهایی نکرده اند، در این خصوص اطلاع رسانی کنند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود افرادی که تاکنون در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند، سریعاً برای این کار اقدام کنند.

امیرحمزه حیدریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان نیز در این نشست گفت: یک میلیون و ۴۲۲ هزار نفر معادل ۷۵ درصد جمعیت استان سهام عدالت دارند.

وی افزود: ۶۸۰ هزار نفر از دارندگان سهام عدالت استان روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند که تنها ۳۰ درصد آنها سجامی شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان