//
کدخبر: ۲۸۸۲۲۲ //

حضور فیزیکی دانشجویان در ترم بهار دو برابر می شود

دانشگاه "جُرج‌تاون"(Georgetown) در واشنگتن اعلام کرد که برای ترم بهار آتی تعداد دانشجویان ورودی به دانشگاه را دو برابر می‌کند.

حضور فیزیکی دانشجویان در ترم بهار دو برابر می شود

در پاییز سال جاری ۵۰۰ دانشجوی این دانشگاه در خوابگاه‌ها زندگی می‌کنند ولی ۵۰۰ دانشجوی دیگر نیز به تعداد این افراد اضافه می‌شود.

این افراد دانشجویان ترم بهار در سال ۲۰۲۱ میلادی خواهند بود.دانشگاه "جُرج‌تاون" اعلام کرد که در حال حاضر قادر به بازگرداندن دانشجویان سال اول و انتقال دانشجویانی نیست که مجبور هستند در خوابگاه‌های دانشگاه زندگی کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،کلاس‌های دانشگاه همچنان به صورت مجازی ارائه خواهد شد اما دانشگاه "جُرج‌تاون" در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد حدود ۲۰۰ دوره ترکیبی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

این دوره‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شوند."جان جی.دیژیوا" رئیس این دانشگاه در بیانیه‌ای گفت: می‌دانم بسیاری از اعضای جامعه دانشگاهی ما امید داشتند برای ترم آتی چنین پیامی را نشوند. می‌دانیم که عدم توانایی در بازگشت کامل به دانشگاه ناامیدکننده است و اشتیاق جامعه دانشگاهی خود مبنی بر حضور فیزیکی در دانشگاه را درک می‌کنیم.

دوره‌های کارشناسی این دانشگاه در بهار آتی در تاریخ ۲۵ ژانویه آغاز خواهد شد. دیگر دانشگاه‌های واشنگتن نیز برنامه‌های خود برای ترم بهار را اعلام کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان