//
کدخبر: ۲۸۷۹۴۱ //

تمدید مدت زمان اجرای طرح های تحقیقاتی

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد به علت پاندمی کرونا، مدت زمان اجرای طرح های تحقیقاتی تمدید شد.

تمدید مدت زمان اجرای طرح های تحقیقاتی

به نقل ازصندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، این صندوق اطلاعیه ای در راستای تمدید زمان اجرای طرح های تحقیقاتی منتشر کرد.

این اطلاعیه به شرح زیر است؛

«به اطلاع پژوهشگرانی که محری طرح های تحقیقاتی همچون طرح پژوهشی، رساله دکتری،  پسادکتری، گرنت و کرسی در صندوق هستند و تاکنون نسبت به ارائه گزارش یا انجام تعهدات طرح خود اقدامی نکرده اند می رساند؛ با تمدید زمانی این طرح‌ها موافقت شد.

به گزارش فرتاک نیوز،نظر به شرایط خاص جامعه (همه‌گیری کرونا) و بر اساس مصوبه یکصد و هفتاد و یکمین جلسه کمیته تخصصی صندوق با تمدید زمانی طرح های تحقیقاتی ذیل تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ موافقت شد.

به استناد ماده ۴ تفاهم نامه حمایت از طرح های تحقیقاتی، صندوق می‌تواند اقدامات قانونی را در پیش گیرد؛ لذا نظر به شرایط موجود و بر اساس پیشنهاد معاون محترم آینده پژوهی صندوق و مصوبه کمیته تخصصی با تمدید زمانی این طرح هایی که زمان آنها خاتمه یافته است، تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ موافقت شد.

به گزارش فرتاک نیوز،امید است پژوهشگران گرامی بتوانند از فرصت ایجاد شده جهت اتمام طرح و ارائه تعهدات خود به بهترین شکل استفاده کنند، بدیهی طرح های که تا پایان این مهلت (۳۱ تیرماه ۱۴۰۰) با وجود اتمام زمان تفاهم نامه، تسویه یا ارائه گزارش نکنند شامل جریمه مالی از سوی صندوق و همچنین ارسال گزارش به معاونت پژوهشی دانشگاه محل خدمت خواهند شد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۹۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان