//
کدخبر: ۲۸۷۳۸۲ //

کلاس های دانشجویان دانشگاه آزاد از امروز شروع می شود

رئیس دانشگاه های آزاد استان تهران از آغاز کلاس های دانشجویان این دانشگاه از امروز خبر داد.

کلاس های دانشجویان دانشگاه آزاد از امروز شروع می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه‌های آزاد استان تهران در ارتباطی مجازی با دانشجویان  به سوالات آنان پاسخ داد و اظهار داشت:  انتخاب واحد نودانشجویانی که ثبت ‌نام آن‌ها به دلیل دیر اعلام کردن سازمان سنجش و یا ثبت ‌نام‌های دیرهنگام، انجام می‌شود.

وی همچنین گفت: مشکل نودانشجویانی که انتخاب واحد انجام شده است اما اطلاعات آن‌ها در سامانه دان یا وادانا دیده‌ نمی‌شود تا دو سه روز آینده حل می‌شود.

رئیس دانشگاه های ازاد استان تهران با اشاره به اینکه انتخاب واحدها این ترم برای دانشجویان ورودی جدید به صورت گروهی انجام می‌شود، تاکید کرد: دانشجویان نگران انتخاب واحد نباشند. همه کسانی که ثبت ‌نام را تکمیل کرده‌ اند، از نظر ما ثبت ‌نام شده ‌اند، هر چند کد دانشجویی برای آنها صادر نشده باشد.

وی در همین زمینه یادآور شد: تحویل مدارک فقط از طریق پست انجام می‌شود مگر برای کسانی که به دنبال صدور معافیت تحصیلی هستند. در صورت تکمیل ثبت ‌نام، دانشجویان برای رفع اشکال در مدارک ارسال شده در آموزشیار تا پایان ترم فرصت دارند.

آقا میری با اشاره به اینکه مشکل ورود دانشجویان به سامانه دان به زودی حل می‌شود، گفت: کلاس‌ها برای دانشجویانی که ثبت نام و انتخاب واحد آن‌ها انجام شده است، از شنبه (امروز) آغاز می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان