//
کدخبر: ۲۸۶۹۶۷ //

جزییات بیمه شش ماهه رایگان ویژه کرونایی ها

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه به تشریح جزییات بیمه شش ماهه رایگان ویژه "کرونا" پرداخت.

جزییات بیمه شش ماهه رایگان ویژه کرونایی ها

کیومرث مظفری در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به ابلاغ طرح بیمه شش ماهه رایگان کرونا گفت: طبق تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، تمام افرادی که فاقد پوشش بیمه بوده و یا مدت اعتبار دفترچه بیمه سلامت آنها به پایان رسیده، می‌توانند برای استفاده از بیمه شش ماهه رایگان اقدام کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: با توجه به شرایط شیوع کرونا و نیاز افراد به بیمه، تصمیم بر این است که افرادی که فاقد هرنوع بیمه هستند یا اعتبار دفترچه بیمه سلامت آنها به پایان رسیده، به مدت شش ماه از بیمه رایگان استفاده کنند.

مظفری یادآور شد: این بیمه رایگان صرفا برای استفاده از خدمات بخش های دولتی خواهد بود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: افرادی که متقاضی استفاده از خدمات بخش خصوصی هستند می توانند با درخواست از سامانه ارزیابی وسع و پرداخت حق بیمه با توجه به دهک اعلام شده دفترچه بیمه ایرانیان دریافت کنند.

وی با اشاره به ادامه این طرح تا پایان سال گفت: افراد برای دریافت این بیمه نباید تعجیل کنند چرا که تا پایان سال مهلت دارند و می توانند تا پایان سال هر زمان که اعتبار دفترچه آنها به پایان رسید برای دریافت این بیمه شش ماهه رایگان اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جهت پیشگیری از ازدحام در دفاتر پیشخوان هم افراد می توانند به پنل https://eservices.ihio.gov.ir/ssoindex/  مراجعه کرده و با انتخاب نزدیکترین دفتر پیشخوان به محل زندگی خود درخواست صدور دفترچه داده و در زمان تعیین شده با مراجعه به دفتر پیشخوان دفترچه را به راحتی تحویل بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان