//
کدخبر: ۲۷۸۰۱۶ //

‍ مشمولان سربازی وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از کلیه مشمولان سربازی که در ماه های خرداد، تیر و شهریور سال گذشته فارغ التحصیل شده و منتظر اعلام نتایج کنکور هستند، خواست که حداکثر تا پایان شهریور نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

‍ مشمولان سربازی وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند

سرهنگ "علی اشرف نجفی" اظهار داشت: توصیه می شود این دسته از مشمولان از حداکثر مهلت تعیین شده استفاده کنند و سپس به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و در مهلت تعیین شده فقط برای معرفی و ثبت درخواست اقدام نمایند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: پس از مراجعه مشمولان به پلیس 10+ تاریخ اعزام به خدمت آنها برای ماه های آتی مشخص می شود تا مشکلی برای انتخاب رشته و ثبت نام نداشته باشند.

سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: مشمولان شرکت کننده در کنکور سراسری در صورتی که طبق نتایج اولیه اعلامی سازمان سنجش مجاز به انتخاب رشته شوند می توانند تاریخ اعزام خود را تا اول آذر ماه تمدید و با اعلام نتایج قطعی پذیرش دانشگاه ها ،مشمولان پذیرش شده با ارائه درخواست معافیت تحصیلی از دانشگاه مربوطه با ابطال برگ اعزام به خدمت از مجوز معافیت تحصیلی برخوردار شوند.

این مقام انتظامی افزود: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir   سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی  khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان