//
کدخبر: ۲۷۷۶۷۷ //

سال تحصیلی جدید دانشگاه شریف از شنبه شروع میشود

رئیس دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه سال تحصیلی جدید دانشگاه شریف به صورت مجازی از شنبه شروع می شود، گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا برای سال تحصیلی جدید برخی کلاس ها به صورت ترکیبی برگزار شود و دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند در کلاس حضور پیدا کنند.

 سال تحصیلی جدید دانشگاه شریف از شنبه شروع میشود
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمود فتوحی در بیست و هشتمین اجلاس روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است، اظهار کرد: دانشگاه‌ها در ترم تحصیلی گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا تجربه برگزاری کلاس‌ها و امتحانات مجازی را داشتند. دانشگاه شریف نیز ۱۲۰۰ درس نظری را به صورت الکترونیکی برگزار کرد و کلاس های عملی و کارگاهی را با موفقیت و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به پایان رساند.

وی در ادامه  تصریح کرد: ارزشیابی هایی که از کار و فعالیت دانشگاه از دانشجویان صورت گرفت مثبت بود، البته از این نظر سنجی‌ها برای ترم تحصیلی جدید استفاده خواهیم کرد. شروع ترم جدید نیز مجازی است و با توجه به اینکه مطمئن بودیم کرونا ادامه پیدا می کند برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.  

رییس دانشگاه شریف خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا برای سال تحصیلی جدید برخی کلاس‌ها به صورت هیبریدی برگزار شود و تقریبا تمام دانشکده ها که علاقه مند به برگزاری کلاس هیبریدی یعنی مجازی-حضوری در مقطع کارشناسی باشند و دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند در کلاس حضور پیدا کنند و سایر آنها به صورت مجازی در کلاس حضور داشته باشند.

فتوحی عنوان کرد: ما برای برگزاری کلاس ها و اسکان دانشجویان به صورت ایمن و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده ایم.

به گزارش ایسنا، در این اجلاس روسای دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی و صنعتی امیر کبیر به صورت حضوری و روسای سایر دانشگاه‌ها به صورت مجازی، همچنین ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش و مجتبی صدیقی، رییس سازمان امور دانشجویان حضور دارند.

مقرر شده در پایان اجلاس روسای دانشگاه‌ها خواسته‌ها، دغدغه‌ها و برخی چالش‌های خود را برای سال تحصیلی جدید طی نامه‌ای اعلام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان