//
کدخبر: ۲۷۷۵۰۹ //

حق الزحمه دستیاران پزشکی و دکترای PHD افزایش ۵۰ درصدی خواهد داشت

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت از افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه دستیاران پزشکی و دکترای PHD با دستور وزیر بهداشت خبر داد و گفت: این افزایش حق الزحمه از مهر ماه امسال اجرا می‌شود.

حق الزحمه دستیاران پزشکی و دکترای PHD افزایش 50 درصدی خواهد داشت

دکتر سیما سادات لاری درباره حقوق دستیاران پزشکی و دکترای PHD گفت: با توجه به انعکاس مشکلات دستیاران پزشکی و همکاری و همراهی آنها با نظام سلامت در دوران مبارزه با ویروس کرونا، وزیر بهداشت دستور داد که حق الزحمه دستیاران پزشکی و دکترای PHD تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی بیان کرد: این افزایش حق الزحمه از مهر ماه ۹۹ اجرایی می‌شود و امیدواریم بخشی از مشکلات دستیاران پزشکی و دکترای PHD برطرف شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت اظهار کرد: همچنین مشکلاتی که در زمینه محل استراحت دستیاران پزشکی در مراکز آموزشی و درمانی وجود دارد با وزیر بهداشت مطرح شده و قرار است وضعیت همه محل‌های استراحت دستیاران پزشکی در مراکز آموزشی و درمانی سراسر کشور بررسی شده و اقداماتی برای تجهیز و بهسازی انجام شود.

لاری گفت: همراهی و همکاری دستیاران پزشکی و اینترن‌ها در طول دوران مبارزه با ویروس کرونا و ارائه خدمات به بیماران ستودنی بوده و جای تشکر و قدردانی فراوانی دارد.

به گزارش وبدا، سخنگوی وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات و حتی مسائل مربوط به بیمه درمانی دستیاران پزشکی و خانواده آنها نیز به صورت مستمر در حال پیگیری و بررسی است. خرداد ماه امسال در همین راستا تفاهم نامه‌ای بین معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت نیز منعقد شده که بر اساس آن تفاهم نامه، دستیاران پزشکی، دکترای PHD و خانواده آنها تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان