//
کدخبر: ۲۷۷۳۸۷ //

اتمام تعمیر بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی سیل زده

مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان گفت: تا تاریخ ۱۰ شهریور ۹۹ تاکنون تعمیر ۱۹ هزار و ۸۲۹ واحد مسکونی آغاز شده که از این تعداد کار ۱۹ هزار و ۵۵۳ واحد به اتمام رسیده است

اتمام تعمیر بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی سیل زده

مسعود انصاریان در گفت‌وگو با میزان درخصوص آخرین وضعیت بازسازی مناطق مسکونی سیل زده استان خوزستان گفت: تا تاریخ ۱۰ شهریور ۹۹ بالغ بر ۲۵ هزار و ۸۲۹ واحد در اثر سیل آسیب دیدند که از این تعداد ۵ هزار و ۵۵۹ واحد احداثی و ۲۰ هزار و ۲۷۰ واحد تعمیری بوده است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: تا تاریخ مورد بررسی از تعداد ۲۰ هزار و ۲۷۰ واحد مسکونی تعمیری تاکنون کار تعمیر ۱۹ هزار و ۸۲۹ واحد مسکونی آغاز شده که از این تعداد کار ۱۹ هزار و ۵۵۳ واحد به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان اظهار کرد: آوار برداری ۳ هزار و ۵۲۴ واحد مسکونی انجام شده و ۵ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی در مرحله پی کنی قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای فوندانسیون ۵ هزار و ۳۳۵ واحد مسکونی سیل زده گفت: اجرای اسکلت ۵ هزار و ۲۳۸ واحد مسکونی تا تاریخ ۱۰ شهریور ماه انجام شده است.

انصاریان تاکید کرد: ۵ هزار و ۲۰ واحد در مرحله اجرای سقف قرار دارد و دیوار چینی ۵ هزار و ۱۸۹ واحد به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت ارائه تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط گفت: در زمینه تسهیلات ۳۳ هزار و ۹۲۱ فقره معرفی به بانک صورت گرفت که از این تعداد عقد قرارداد ۳۲ هزار و ۳۴۵ فقره انجام شده است و با توجه به پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکونی تسهیلات ارائه می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان خوزستان درخصوص پرداخت کمک‌های بلاعوض به سیل زدگان استان گفت: تاکنون ۴۱ هزار و ۱۲۴ فقره کمک بلاعوض به مالکین واحد‌های خسارت پرداخت شده است که و رقم پرداختی به ۲۱۳۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال رسیده است.

انصاریان در ادامه افزود: سیمان تحویلی به متقاضیان ۵۴ هزار و ۴۳۵ تن بوده و ۸ هزار و ۹۱۹ تن میلگرد در بین متقاضیان توزیع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان