//
کدخبر: ۲۵۱۹۸۷ //

سرپرست هلال احمر: سعی کنیم مخاطره سیل به بحران تبدیل نشود

سرپرست جمعیت هلال احمر در نخستین روز سال نو با حضور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات، شرایط مدیریت بحران‌های پیش روی را بررسی و تاکید کرد باید سعی کنیم مخاطره سیل به بحران تبدیل نشود.

سرپرست هلال احمر: سعی کنیم مخاطره سیل به بحران تبدیل نشود
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعاتی پس از تحویل سال جدید، کریم همتی سرپرست جمعیت هلال احمر در محل سازمان امداد و نجات حضور یافت و در جلسه ای با مدیران عملیاتی این سازمان وضعیت کنترل عملیات های امدادی در سطح کشور را مورد ارزیابی قرار داد.

در این جلسه مرتضی سلیمی رییس سازمان امداد و نجات و درخشان، مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات توضیحاتی درباره حوادث درگیر و پیش روی و نحوه آمادگی و امدادرسانی به آسیب دیدگان را تشریح کردند و سپس مدیران عامل استان‌های خراسان رضوی و اصفهان به صورت آنلاین گزارشی از عملکرد استان های خود در روزهای اخیر را ارائه دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر هم با تبریک سال جدید و قدردانی از خدمات و فعالیت‌های تمام اعضای هلال احمر، اظهار امیدواری کرد در روزهای پیش روی با عزم و جدیت و تلاش شبانه روزی برای کنترل مبادی خروجی شهرها بتوانیم از گسترش بیشتر بیماری کرونا در کشور جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به احتمال تکرار سیل‌های سال گذشته خاطرنشان کرد: این بار باید سعی کنیم تا با آمادگی بیشتر و تامین اقلام و تقویت تیم های امدادی این مخاطره مهم به بحران ملی تبدیل نشود.  

همتی پس از این جلسه به همراه تعدادی از مدیران ستادی و عملیاتی از پایگاه امدادی چیتگر واقع در اتوبان تهران کرج نیز بازدید کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان