//
کدخبر: ۲۵۱۹۳۶ //

تشکر وزیر بهداشت از فرمانده سپاه پاسداران

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به نامه فرمانده سپاه پاسداران از کمک های سپاه در اجرای هرچه بهتر طرح کلی غربالگری ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

تشکر وزیر بهداشت از فرمانده سپاه پاسداران
به گزارش فرتاک نیوز،

 در نامه سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خطاب به سردار سرلشکر سلامی آمده است: 

برادر ارجمند سردار سرلشکر سلامی

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛ 

مکتوب محبت آمیز حضرتعالی موجب دلگرمی و سپاس فراوان اینجانب و همکارانم در سراسر کشور شد. آنچه از روزهای آغازین مبارزه بی امان با بیماری ناشی از ویروس کرونا علاوه بر لطف بی شمار پروردگار ، حمایت‌های کریمانه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم، روسای ارجمند قوه قضائیه و مقننه و همراهی کلیه دستگاههای دولتی و غیر دولتی، سازمان های مردم نهاد و مردم شریف، پشتوانه تلاشگران عرصه سلامت شد همانا مساعدت و همگامی های بی دریغ نیروهای مسلح کشور بخصوص عزیزان بزرگوار در سپاه و بسیج بود.

شروع و استمرار طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا که در پنج روز گذشته شمار غربالگری در آن از مرز بیست و پنج میلیون گذشت و می رود تا حماسه ای بی نظیر و پر افتخار در عرصه بین المللی بیافریند نمونه بارزی از این همدلی و وفاق بی بدیلست.

امیدواریم در سایه لطف الهی ، دعای خیر همگان و جهاد شبانه روزی مدافعین سلامت و پاسداران حریم مرزهای جغرافیایی و ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هرچه زودتر شاهد تندرستی، شادکامی و کامیابی ملت شریف ایران در سال نو باشیم.

عزت و سربلندی کلیه عزیزان و خدمتگزاران در آن مجموعه گرانقدر را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان