//
کدخبر: ۲۵۱۰۵۲ //

درهای بهشت زهرا(س) در پنجشنبه آخر سال بسته خواهد بود

مدیرعامل بهشت زهرا (س) ضمن تأکید بر اینکه در زمان تحویل سال در گلزار شهدا هیچ برنامه‌ای برگزار نخواهد شد، گفت: بر اساس تدابیر پیش‌بینی شده اگر لازم باشد درهای بهشت زهرا در پنجشنبه آخر سال بسته خواهد شد.

درهای بهشت زهرا(س) در پنجشنبه آخر سال بسته خواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید خال ضمن تقدیر از همراهی مردم برای عدم حضور در پنجشنبه آخر سال در بهشت زهرا(س)  اظهار کرد: تشکر می‌کنم از مردم خوب و همشهریان عزیزی که به توصیه‌های سازمان بهشت زهرا و مجموعه شهرداری توجه ویژه‌ای کردند و به بهشت زهرا نیامدند.

وی تصریح کرد: پنجشنبه هفته گذشته یکی از خلوترین روزهای بهشت زهرا(س) رقم خورد و در این زمینه رسانه‌های نیز اطلاع‌رسانی دقیق و مستمری را به شهروندان تهرانی داشتند.

خال گفت: از شهروندان تهرانی عاجزانه استدعا دارم که این هفته هم این همت را تکرار کنند و به بهشت زهرا نیایند و اگر لازم باشد درهای بهشت زهرا بسته خواهد شد؛ امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای نشود که شرمنده مردم شویم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) خاطرنشان کرد: همچنین خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و به‌ویژه والدین معظم شهدا توجه داشته باشند که برابر مصوبه استانداری‌ها، هیچ مراسم رسمی در زمان تحویل سال در گلزارهای سراسر کشور برگزار نخواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۰۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان