//
کدخبر: ۲۲۰۶۵۶ //
معاون عملیات ناجا:

امروز ۲۷۰ هزار نفر از مرزهای کشور عراق وارد ایران شدند

معاون عملیات ناجا ضمن بیان اینکه با افزایش شمار تردد خودروها در موج بازگشت از مراسم اربعین قرار داریم، گفت: امروز ۲۷۰ هزار نفر از مرزهای کشور عراق وارد ایران شده اند.

امروز ۲۷۰ هزار نفر از مرزهای کشور عراق وارد ایران شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حسین ساجدی نیا ضمن بیان اینکه از سه روز پیش موج برگشت زائران از کشور عراق صورت گرفته و امروز به اوج خود رسیده است، ابراز داشت: تا این لحظه ۲۷۰ هزار نفر وارد کشور شدند که پیش‌بینی می‌شود احتمالاً تا پایان امشب این تعداد به ۳۰۰ هزار نفر برسد.

وی ضمن بیان اینکه سه میلیون و ۵۰۰ هزار زائر برای سفر به عتبات عالیات از کشور خارج شدند، افزود: از این تعداد دو میلیون و ۱۲۴ هزار نفر تا این ساعت به داخل کشور بازگشتند که طبق پیش‌بینی‌ها این رقم تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

معاون عملیات ناجا ضمن بیان اینکه محورهای مواصلاتی منتهی به نواحی مرزی پرحجم و روان گزارش می‌شود، ابراز داشت: کل جاده‌ها از طریق مانیتورها رصد می‌شوند که خوشبختانه امروز مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی وجود نداشت و آمار تصادفات به نسبت روزهای قبل کم بوده است.

ساجدی نیا اضافه کرد: مشکل کمبود اتوبوس در پایانه‌های مرزی وجود ندارد حدود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به‌صورت ثابت حضور خواهند داشت و علاوه بر آن امروز دو هزار و ۷۰۰ اتوبوس از پایانه‌های مرزی خارج شدند که خوشبختانه در این حوزه چالشی گزارش نشده است.

وی افزود: استراحت به‌موقع و هوشیاری مهم‌ترین شرط رانندگی است لذا انتظار می‌رود رانندگان به‌محض رسیدن به خودروها از حرکت زودهنگام خودداری و خواب کافی را داشته باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۶۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان