//
کدخبر: ۱۸۶۲۵۲ //

افزایش ۲.۲ درصدی تردد جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 256 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون شهری در شبانه روز گذشته حجم ترافیک نسبت به پنجشنبه (19 اردیبهشت) 2.2 درصد رشد یافته است.

افزایش 2.2 درصدی تردد جاده ای در 24 ساعت گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

 سهم وسایل نقلیه سنگین از تردد جاده ای در شبانه روز گذشته 14.8 درصد بود.
همچنین در زمان مورد بررسی آزادراه کرج - تهران در استان البرز با ثبت تردد 130 هزار و 876 دستگاه وسیله نقلیه بیشترین سهم را به خود اختصاص داد.
محور تهران - قم نیز در محورهای دهگانه مورد بررسی با ثبت آمد و شد 68 هزار و 569 وسیله نقلیه کمترین سهم را داشت.
بقیه محورهای پرتراکم در این مدت آزادراه قزوین - کرج، تهران - کرج، کرج - قزوین، تهران - پاکدشت، تهران - شهریار، پاکدشت - تهران، تهران - ساوه، ساوه - تهران بود. 
اوج تردد بین ساعت 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت سه تا چهار صبح بود که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت های مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

‌** ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌
بر اساس این گزارش همچنین، مسیر فرعی شمشک - دیزین، در استان‌های البرز و تهران ‌تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. 
جاده رامیان - اولنگ - شاهرود ‌در استان‌های گلستان و سمنان‌، مسیر بندر ترکمن - سه راهی یساقی و جاده گمیشان - خواجه نفس در استان گلستان‌ نیز تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. 
جاده کیاسر - ساری و مسیر وازک - بلده، در استان مازندران نیز به علت نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود است. 
همچنین جاده شوشتر - چغازنبیل‌‌، جاده اهواز - آبادان، کمربندی بستان‌، مسیر بستان - چذابه و جاده شادگان - سه راهی دارخوین‌، جاده قدیم بستان - چذابه‌ در استان خوزستان‌ تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. 
جاده سی‌سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویر‌احمد، جاده گنجنامه - تویسرکان‌، در استان همدان‌، ‌محور سروآباد - پاوه‌، در استان کردستان‌، جاده قدیم خرم آباد - پل دختر در استان لرستان، ‌محور پلدختر - کوهدشت‌، محور اهرم - فراشبند در استان بوشهر‌ و محو‌ر طرود - معلمان‌، در استان سمنان‌ نیز تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است. 
‌همچنین جاده های دره شهر - پلدختر در استان ایلام، چاهان - زرآباد‌، در جنوب استان سیستان و بلوچستان‌، شهداد - اندوهجرد و جاده شهداد - نهبندان، در استان کرمان تا اطلاع بعدی‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. 

** محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای
د‌ر آزاد‌راه قم - تهران (لاین جنوبی) تا 20 شهریور، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 تا 18 و همچنین روزهای سه شنبه و پنجشنبه از ساعت 8 تا 14 هر هفته، به غیر از ایام تعطیل رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تهیه حمل و نصب حفاظ مفصلی، حدفاصل کیلومتر 60 تا 500+48، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
در جاده کرج - چالوس (تونل شماره یک)، در استان البرز تا اول خرداد، روزهای شنبه از ساعت 12تا 16 روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه از ساعت 9تا 16 و روزهای چهارشنبه از ساعت 9 تا 12 هر هفته ‌به غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی و نیز روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات احداث سیستم روشنایی تونل، کیلومتر 600+19، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.
در آزادراه تهران - کرج - قزوین (باند جنوبی)، در استان البرز، تا 13 شهریور، از ساعت 23 تا 4 صبح روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و نیز روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه‌گیری، حد فاصل امام زاده طاهر (کیلومتر 31‌) تا گرمدره ‌(کیلومتر 13)، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.
‌آزادراه تهران - کرج - قزوین (باند جنوبی)، در استان البرز، تا 13 شهریور، روزهای شنبه از ساعت 14 تا 18 روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه از ساعت 8 تا 18 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 14 هر هفته ‌غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و نیز روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری، حد فاصل تیر شماره 1180 (ابتدای حوزه محدوده آبیک) تا تیر شماره 200 (محدوده گرمدره) تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.
در جاده تهران - بومهن در استان تهران، تا 26 اردیبهشت، به‌ صورت 24 ساعته، به‌ دلیل اجرای عملیات نصب سامانه توزین در حال حرکت (WIM)، حدفاصل کیلومتر 2 تا 4، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
در جاده کرج - چالوس، محدوده تونل امیرکبیر (تونل شماره 5)، در استان البرز نیز تا 20 اسفند 98، از ساعت 9 تا 16 روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 9 تا 12 و روزهای چهارشنبه هرهفته ‌غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات عمرانی مرمت فیبر نوری، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان