//
کدخبر: ۴۵۹۴۲۷ //
آشپزی| چای دارچین

طرز تهیه چای دارچین| بهترین دمنوش!!

برای مشاهده آموزش طرز تهیه چای دارچین در ادامه با ما همراه باشید.

طرز تهیه چای دارچین| بهترین دمنوش!!
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا می‌دانستید که چای دارچین نه تنها باعث لذت بردن از یک نوشیدنی گرم می‌شود بلکه دارای خواص طبیعی غنی است که برای بهبود سلامتی بسیار مفید است؟ از کاهش وزن و بهبود سلامت قلب تا کاهش درد قاعدگی، چای دارچین می‌تواند به طور قابل توجهی به شما کمک کند. حتی در برخی از قرص‌های لاغری گیاهی هم از آن بهره می‌برند.

مواد لازم برای یک فنجان چای

دارچین آسیاب شده ۱ قاشق چایخوری

روش دوم

چوب دارچین ۱ عدد

طرز تهیه چای دارچین

برای برخورداری از خواص فوق‌العاده چای دارچین، نیاز است تا نحوه تهیه‌ی این نوشیدنی سلامت‌بخش را بیاموزید. با اضافه کردن یک قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده به یک فنجان آب جوش، یا قرار دادن یک عدد چوب دارچین در یک فنجان آب جوش برای مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، می‌توانید از یک فنجان چای دارچین لذت ببرید. این چای بدون کافئین است، بنابراین در هر زمانی از روز می‌توانید آن را بنوشید.

 

دارچین: یک راه حل طبیعی برای مقابله با التهاب

یکی از خواص قابل توجه دیگر چای دارچین این است که به مقابله با التهاب کمک می‌کند. التهاب می‌تواند عامل بسیاری از بیماری‌های مزمن و مخرب باشد، از جمله بیماری‌های قلبی. تحقیقات نشان می‌دهد که دارچین می‌تواند فشار خون، سطح تری گلیسیرید و کلسترول بد را کاهش دهد، در نتیجه به حفظ سلامت قلب کمک می‌کند.

 

دمنوشی برای کاهش درد و علائم PMS

چای دارچین همچنین می‌تواند به کاهش درد قاعدگی و علائم PMS یا سندرم پیش از قاعدگی کمک کند. با اینکه این دمنوش نمی‌تواند به اندازه یک قرص مسکن عمل کند، اما به کاهش شدت تهوع و استفراغ و خونریزی قاعدگی کمک می‌کند. این خواص می‌توانند به کاهش ناراحتی‌های مربوط به قاعدگی و افزایش کیفیت زندگی کمک کنند.

 

تاثیرات چای دارچین بر سلامت و کاهش وزن: مزایا و هشدارها

در جستجوی یک راه طبیعی برای کاهش وزن، دارچین اغلب به عنوان یک مکمل پرطرفدار مطرح می‌شود. برخی از تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف دارچین می‌تواند به کاهش چربی دور شکم کمک کند. با این حال، باید دقت کرد که دارچین باید در مقادیر مناسب مصرف شود، زیرا در میزان بالا، کومارین موجود در دارچین می‌تواند خطر خونریزی و بیماری‌های کبدی را افزایش دهد. بنابراین، برای کاهش وزن، از چای دارچین با احتیاط و میزان مناسب استفاده کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۹۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان