//
کدخبر: ۴۵۴۳۴۸ //
آشپزی| نکات آشپزی

نکات مهم آشپزی | با ما همراه باشید!

برای دانستن نکات کاربردی آشپزی با ما همراه شوید.

نکات مهم آشپزی | با ما همراه باشید!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر به دنبال بهترین نکات آشپزی می گردید ما بعد از کلی گشت و گذار در اینترنت و استفاده از تجارت آشپزهای معروف،چند مهم تر را برای تان گلچین کرده ایم.

نکاتی در مورد لیمو عمانی: ما از مادران خود یاد گرفته ایم که وقتی می خواهیم از لیمو عمانی در غذا استفاده کنیم با چاقو چند سوراخ در آنها ایجاد کنیم اما بهتر است به جای سوراخ لیمو عماتی را از وسط دو نیم کنیم و هسته های آنها را خارج کنیم که اگر تلخ بود تلخی آن با خارج کردن هسته ها از بین برود یکی دیگر از کارهایی که باید انجام دهید این است که حتما از شب قبل لیمو ها را در آب خیس کنید .سعی کنید از پودر لیمو استفاده نکنید زیرا خورشت شما را کدر می کند .

چگونه فلفل تند را از فلفل شیرین تشخیص دهیم: تندی فلفل به خاطر دانه های داخل آن می باشد فلفل ها با یکدیگر فرق دارند بعضی از آنها تند هستند و بعضی دیگر شیرین هستند. معمولا از ظاهر فلفل می شود به تندی آن پی برد اگر فلفل ریز باشد معمولا تندتر است . و یا اینکه اگر فلفل تازه نباشد و چین وچروک داشته باشد و رنگش تیره باشد تندی بیشتری دارد. اگر فلفل براق باشد معمولا تند تر است از بوی فلفل هم می توان به تندی آن پی برد. اگر می خواهید تندی فلفل شما کمتر باشد دانه های درون فلفل را خارج کنید.

جلوگیری از وارفتن کوفته: برای اینکه کوفته های شما در آب از هم نپاشد ، قدری آرد و تخم مرغ به آن بیافزائید و حرارت آتش را زیاد کنید.

اگر فلفل غذای شما زیاد شد: اگرفلفل بیش از اندازه به غذایتان زده اید و خیلی تند شده است ، چند دقیقه قبل از آن که غذا را از روی حرارت بردارید ، آب یک عدد لیمو ترش تازه را در آن بریزید و خوب هم بزنید. به طرز قابل ملاحظه ای تندی غذا از بین خواهد رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۳۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان