//
کدخبر: ۴۲۱۸۸۶ //
آشپزی | سیب زمینی آب پز

بهترین روش پخت سیب زمینی آب پز | امتحانش کن !

سلام به دوستان عزیز و خوشمزه‌دوست! امروز با یک دستور فوق‌العاده و لذیذ برای سیب زمینی آب پز در خدمتتان هستیم. این دستور آسان و سریع است و می‌تواند یکی از موردعلاقه‌های شما در سفره غذا باشد.

بهترین روش پخت سیب زمینی آب پز | امتحانش کن !
به گزارش فرتاک نیوز،

پیشنهاد می‌شود که این دستور را در خانه تازه‌پخت کنید و به همراه خانواده و دوستان لذت ببرید. حتماً به ادامه مطلب توجه کنید تا از مواد لازم برای این دستور و نکات مهم آشنا شوید.

اجزاء دستورالعمل:

4 عدد سیب‌زمینی متوسط

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

1 قاشق چایخوری نمک

1 قاشق چایخوری فلفل سیاه

1 قاشق چایخوری پودر سیر

1 قاشق چایخوری پودر پاپریکا

راهنمای دستورالعمل:

ابتدا سیب‌زمینی‌ها را با دست کاملاً تمیز و بدون پوست بشویید. سپس آن‌ها را به صورت مخروطی خرد کرده و در یک کاسه بزرگ بریزید. به سیب‌زمینی‌ها روغن زیتون، نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و پاپریکا را اضافه کنید. حالا همه مواد را با هم مخلوط کنید تا سیب‌زمینی‌ها به طور یکنواخت با مخلوط مواد پوشانده شوند. سیب‌زمینی‌های پوشانده شده را به یک سینی فر تازه پخته مناسب بریزید و به مدت 30 تا 35 دقیقه در فر 200 درجه سانتی‌گرادی قرار دهید. تا زمانی که سیب‌زمینی‌ها طلایی و خوشمزه شوند. بعد از پخت سیب‌زمینی‌ها، آن‌ها را از فر بیرون بیاورید و به مدت چند دقیقه تا به خنکی بگذارید. سیب‌زمینی‌های آب‌پز آماده به سفره‌ی شما هستند. این خوراک خوشمزه را با سس سیر یا کچاپ یا حتی سس مخصوص می‌توانید میل کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان