//
کدخبر: ۴۱۶۰۷۱ //
آشپزی | چیز کیک سان سباستین

چیز کیک سان سباستین| طرز تهیه این دسر خوشمزه رو حتما یاد بگیر!

طرز تهیه چیز کیک سان سباستین یکی از بهترین و خوشمزه ترین چیز کیک های دنیا را در این مقاله بصورت کامل آموزش داده ایم. با آموزش این بخش خودتان به سادگی می توانید برای عزیزانتان در منزل یک چیز کیک سان سباستین خوشمزه و اصل را تهیه نمایید.​

چیز کیک سان سباستین| طرز تهیه این دسر خوشمزه رو حتما یاد بگیر!
به گزارش فرتاک نیوز،

مطمئنا نام چیز کیک برای شما نامی نا آشنا نیست. چیز کیک نوعی دسر است و همانگونه که از نامش پیداست، نوعی کیک است که در ترکیب آن از پنیر استفاده می شود اما نه پنیری که برای صبحانه می خوریم. این کیک با کیک های دیگر کمی تفاوت دارد. در واقع این دسر از دو لایه اصلی تشکیل می شود. یک لایه از ترکیب پنیر خامه ای و تخم مرغ و شکر تشکیل شده و لایه دیگر شامل بیسکویت خورد شده و گاها کیک اسفنجی است.

چیز کیک یکی از دسرهای پر طرفدار در سراسر دنیاست و همچنین می توان آن را یکی از دسر هایی دانست که با تنوع ترکیب و طعم بسیاری تهیه می شود. یکی از چیز کیک های فوق العاده خوش طعم و پر طرفدار، چیز کیک سان سباستین است.

مواد اولیه برای تهیه چیز کیک سان سباستین

تخم مرغ : 4 عدد

پنیر تازه پر چرب : 400 گرم

پنیر لبنه : 400 گرم

سرشیر : 200 گرم

خامه صبحانه : 2 پاکت

شکر : 1 و نیم پیمانه

آرد : 3 قاشق غذا خوری سر پر

نشاسته : 1 قاشق غذا خوری

وانیل : یک چهارم قاشق چای خوری (5 گرم)

آموزش مراحل تهیه چیز کیک سان سباستین

مرحله اول

ابتدا تمام مواد را از یخچال خارج کنید تا به دمای محیط برسند. یک کاسه بزرگ اتخاب کنید. تخم مرغ ها  را به همراه شکر درون کاسه بریزید و با دور تند همزن، آن قدر هم بزنید تا ترکیب تخم مرغ و شکر پف کند.

مرحله دوم

پس از اینکه تخم مرغ و شکر به یک ترکیب پفکی تبدیل شد، پنیر پر چرب، پنیر لبنه، سرشیر و خامه را به مواد اضافه کنید و با همزن دستی همه مواد را با هم مخلوط کنید تا ترکیبی یکدست و لطیف بدست بیاید.

مرحله سوم

در این مرحله، آرد را الک کرده و به همراه نشاسته و وانیل به مواد درون کاسه اضافه کنید. مواد را با آرد به آرامی هم بزنید تا آرد و نشاسته کاملا به خورد مواد رفته و مایه چیز کیک کمی غلیظ تر شود. حتما طرز تهیه دسر پان اسپانیا خوشمزه 8 نفره را نیز مطالعه نمایید.

مرحله چهارم

فر را روشن و دمای آن را روی 250 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. درون یک قالب کمربندی به قطر 36 ساتی متر را به طور کامل با کاغذ روغنی بپوشانید. مواد چیز ککی را درون قالب ریخته و در طبقه وسط فر قرار دهید. تایمر را روی 20 دقیقه تنظیم کنید و اجازه دهید تا چیز کیک 20 دقیقه با حرارت 250 درجه سانتی گراد بپزد.

مرحله پنجم

پس از گذشت 20 دقیقه، گریل را روشن کنید تا روی چیز کیک هم برشته و خوش رنگ شود. چیز کیک را از فر خارج کنید و اجازه دهید تا در فضای آشپز خانه سرد شود.

چیز کیک را به مدت یک شب درون یخچال قرار دهید و سپس آن را با شکلات آب شده تزئین کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۰۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان