//
کدخبر: ۱۸۵۰۸۵ //

هافبک ماشین سازی: من حرف خاصی نزدم فقط گفتم مردم تبریز روی پرسپولیس حساسیت دارند

هافبک تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: حرف خاصی نزدم، اما جمله من را بد منتشر کردند و باعث شد برای من حاشیه‌هایی درست شود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

هافبک ماشین سازی: من حرف خاصی نزدم فقط گفتم مردم تبریز روی پرسپولیس حساسیت دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

فرید بهزادی کریمی در مورد بازی مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی را مقابل سپاهان انجام دادیم. از موقعیت‌ها نتوانستیم استفاده کنیم. ما روی غفلت گل خوردیم. از ضدحملاتمان هم استفاده نکردیم و متأسفانه باختیم. شرایط بازی طوری بود که موقعیت‌های خوبی داشتیم. این طور نبود که سپاهان تسلط کامل به بازی داشته باشد. ۸-۷ موقعیت خیلی خوب داشتیم که استفاده نکردیم. مانند بازی‌های قبلی لیگ در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم وگرنه می‌توانستیم بازی را با نتیجه مساوی و یا حتی برد تمام کنیم.

کریمی در ادامه گفت: تیم ما شرایط فوتبالی خوبی دارد و علی‌رغم حرف‌هایی که مربیان و حریفان در مورد ما می‌زنند، بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم. ما در بازی‌هایمان خیلی بدشانسی آوردیم. ۹-۸ بازی را دقیقه ۸۵ به بعد گل خوردیم. با این حال می‌رویم که ان‌شاءالله در بازی مقابل پرسپولیس از اعتبار تیم خودمان دفاع کنیم. همه تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند، ما هم انگیزه زیادی داریم که در این بازی به خاطر اعتبار خودمان نتیجه بگیریم.

وی در خصوص بازی با پرسپولیس تصریح کرد: تلاش می‌کنیم یک بازی جوانمردانه را انجام بدهیم و بتوانیم نتیجه بگیریم. پرسپولیس تیم بزرگی است، آنها دو سال قهرمان شدند و امسال هم شرایط خیلی خوبی دارند. شاید مقابل ما به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا خسته باشند، اما ما می‌رویم که تمام تلاشمان را بکنیم و نتیجه بگیریم.

بازیکن ماشین‌سازی در توضیح ‌صحبت‌هایش پس از بازی با سپاهان گفت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌صحبت‌هایی که من پس از آن بازی انجام دادم، آن‌طوری نبود که منتشر شد. از من در مورد شرایط سپاهان سوال شد و گفتم سپاهان با بردن ما به قهرمانی امیدوار شد و می‌تواند قهرمان شود. این جمله من بود، و در مورد شهر تبریز سوال کردند و من گفتم ‌مردم تبریز‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خاطر قهرمانی روی پرسپولیس حساسیت دارند، در همه شهرها هم همین‌گونه است.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اول حرف‌هایم گفتم تراکتوری‌ها دوست دارند تیم خودشان قهرمان شود. در شهر منچستر هم پس از باخت لیورپول جشن گرفتند.

وی در ادامه گفت: اگر مسئولان پرسپولیس مصاحبه کامل من را با دقت می‌خواندند، می‌دیدند که من گفتم سپاهان به قهرمانی امیدوار شد و حرف خاصی نزدم، اما جمله من را بد منتشر کردند و باعث شد برای من حاشیه‌هایی درست شود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. صحبت‌هایی که کردم صحبت‌هایی نبود که بخواهم به کسی بی‌احترامی و توهین کرده باشم. فقط گفتم سپاهان به قهرمانی امیدوار شد و از هر کارشناسی هم بپرسید همین را می‌گوید، اما از قول من جوری نوشتند که انگار حرف خاصی زدم درحالی‌که حرف خاصی نزدم.

هافبک ماشین‌سازی در خصوص حساسیت‌هایی که بعد از باخت ماشین سازی  به سپاهان ایجاد شد، گفت: باشگاه ما پاداش ویژه‌ای تعیین کرده بود که از سپاهان امتیاز بگیریم. به ما گفتند اگر مساوی هم بگیرید درصدی از قراردادهای شما را می‌دهیم. بچه‌های ما امیدشان به این بازی بود که نتیجه بگیریم و پولی از قراردادمان را دریافت کنیم. واقعا تمام تلاشمان را کردیم، نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها مطرح شد، شاید چون روی این بازی حساسیت بود و طبیعی است که روی بازی‌های آخر لیگ حساسیت وجود داشته باشد و به همین خاطر حاشیه‌های این بازی به گردن ما افتاد. در کل تیم ما تمام تلاشش را می‌کند، اما در تمام بازی‌ها بدشانسی می‌آوریم و این موضوع فقط منحصر به بازی با سپاهان نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان